Kariera Wedding.pl

Customer Success Specialist

Warszawa


Zakres obowiązków:

  • Analiza bieżących problemów i potrzeb klientów i terminowe dostarczanie najlepszych
    rozwiązań
  •  Zapewnienie najwyższej klasy obsługi klienta przez telefon, email i livechat
  • Dbanie o nieustanne zwiększanie satysfakcji klientów poprzez fachowe doradztwo, szkolenia, oraz transfer najlepszych praktyk
  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami Wedding.pl
  • Bycie ambasadorem wartości i misji Wedding.pl
  • Wsłuchiwanie się w feedback od klientów platformy oraz ścisła współpraca z działami marketingu, sprzedaży i produktu przy jego implementacji

Oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – warunek konieczny
  • Empatii – idealny kandydat/ka jest mistrzem w rozumieniu potrzeb i problemów klienta
  • Kreatywności – każdy klient to nowe problemy i wyzwania, które często wymagają nieszablonowych rozwiązań
  • Cierpliwości – co tu dużo mówić, klienci potrafią dać w kość 🙂
  • Fenomenalnych umiejętności interpersonalnych – czyt. potrafisz dogadać się dosłownie z
    każdym

Oferujemy:

  • Nie będziesz mieć nad sobą szklanego sufitu – u nas awans jest naprawdę realny
  • Zacne przelewy za zacne wyniki
  • Pracę w pięknej kamienicy w samym centrum Warszawy (ul. Widok 16)
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Przyczynisz się do budowy najszybciej rozwijającego się start-upu w Polsce Wedding.pl
  • Dostęp do światowej klasy mentorów z Polski i zagranicy
  • Pracę zdalną od czasu do czasu
  • Wewnętrzne i zewnętrzne warsztaty, szkolenia
  • Umowę o pracę

Aplikuj na to stanowisko

Powrót do strony Kariera