Specjalista ds. utrzymania i obsługi klienta
Warszawa – praca zdalna
Wedding pl – Poznaj nas:
Wedding.pl to największy w Polsce marketplace w branży ślubnej. Od 8 lat pomagamy łączyć przyszłe Pary Młode z dostawcami usług ślubnych.
Na co dzień wspieramy Narzeczonych w przygotowaniach ich najważniejszego dnia w życiu oferując Organizer Ślubny – czyli innowacyjną aplikację, która umożliwia szybkie i bezstresowe planowanie zadań ślubnych. Oprócz aplikacji, przyszłe Młode Pary mają dostęp do tysięcy ofert ślubnych w największym w Polsce katalogu usługodawców.
Wedding.pl to również portal, w którym dostawcy usług ślubnych mają możliwość stworzenia swojej wizytówki i tym samym promowania jej poprzez narzędzia oraz rozwiązania marketingowe, które wspierają rozwój ich biznesów przez dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców.
Szukamy energicznych, pewnych siebie osób, które są nastawione na cel i samodzielne działanie. Jeśli do tego masz doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze i utrzymaniu klienta, lubisz rozmawiać z ludźmi i poznawać wciąż nowe firmy, oraz interesujesz się biznesem – koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą.
Czym będziesz się na co dzień zajmować?
- Codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z aktualnymi i nowymi klientami
- Wdrażanie, proaktywna opieka oraz utrzymywanie nowych i obecnych klientów w ramach własnego portfela klientów
- Przedłużanie umów abonamentowych z klientami
- Budowanie trwałych relacji z klientami w celu dogłębnego zrozumienia ich potrzeb i wsparcia w ramach obsługi posprzedażowej
- Ciągłe ulepszanie i wdrażanie najlepszych praktyk obsługi klienta
- Sprawne identyfikowanie możliwości upsell i cross-sell dla obecnych klientów
- Promowanie h naszego portalu wśród nowych i obecnych użytkowników
- Budowa pozytywnego wizerunku naszej firmy w oczach klientów
- Analiza swoich postępów pracy i raportowanie wyników
Jakich kompetencji potrzebujemy?
- Minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży w sektorze B2B (zdolności handlowe, wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu, znajomość technik sprzedażowych oraz umiejętność mówienia językiem korzyści)
- Doświadczenia w prezentacji produktu
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowej
- Umiejętności doradczych i negocjacyjnych
- Umiejętności wyciągania wniosków
- Komunikatywności i pewności siebie
- Silnego zorientowania na realizację celu
- Proaktywności, kreatywności i wychodzenia z własnymi inicjatywami
- Bardzo dobrej organizacja pracy własnej
- Zrozumienie sposobu działania platform typu market place oraz modelu abonamentowego będą mile widziana
- Znajomość branży ślubnej, horeca lub reklamowej będzie dla nas dodatkowym atutem
Mamy dla Ciebie:
- Zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B lub umowę zlecenie
- Płatny urlop wypoczynkowy
- Wynagrodzenie: podstawa plus atrakcyjny system prowizyjny bez górnego limitu
- Narzędzia potrzebne do pracy – MacBook, telefon, aplikacje do obsługi klientów i zarządzania bazą
- Zaplanowany onboarding – będziesz uczestniczyć w szkoleniach z technik sprzedaży i naszych produktów, żeby jak najlepiej nas poznać
- Możliwość rozwoju Twoich kompetencji i poszerzania wiedzy o biznesie – będziesz współpracować z klientami z wielu branży wieloma produktami i różnymi rodzajami przedsiębiorstw
- Poziomą strukturę – pracujemy w środowisku startupowym
- Życzliwą atmosferę – zawsze możesz liczyć na wsparcie i docenienie zespołu
- Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie
- Pracę zdalną
- Pracę w piątki do 15:00!
Interesuje Cię co dalej? Teraz Ty daj nam się poznać i prześlij swoje CV na adres: [email protected], umieszczając w tytule maila nazwę stanowiska.
Jeżeli Twoje kompetencje będą pokrywać się z naszymi oczekiwaniami – skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na krótką rozmowę telefoniczną. Do usłyszenia!
Wysłanie CV oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Wedding.pl Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.