Zasady dodawania opinii

Społeczność użytkowników skupionych w serwisie wedding.pl uważamy za bardzo ważną, ze względu na to, że jest środowiskiem umożliwiającym kontakt ze specjalistami branżowymi.

Naszym zdaniem opinie, komentarze, wiadomości i oceny są doskonałym i prostym sposobem zdobywania informacji. Jest to ten element serwisu, w którym możecie się podzielić Waszymi spostrzeżeniami i odczuciami z nami, ale przede wszystkim z innymi osobami, które podobnie jak Wy chcą wybrać najlepiej dla siebie. Oceny i komentarze są najcenniejszymi i najbardziej wiarygodnym źródłem, ponieważ pochodzą bezpośrednio od Was, czyli od klientów.

Aby utrzymać rzetelność i jasność funkcjonowania serwisu istotne jest, aby wszyscy użytkownicy stosowali się do obowiązujących zasad, które znajdują się poniżej.

Lista zaleceń

  1. Dziel się wiedzą. Cokolwiek masz do powiedzenia, istnieje prawdopodobieństwo, że jest ktoś, kto będzie mógł skorzystać z Twoich osobistych doświadczeń, wiedzy i opinii. Podziel się nimi, niezależnie od tego czy są pozytywne czy negatywne, podając jak najwięcej szczegółów. Pamiętaj, że Twoja opinia może pomóc w dokonaniu odpowiedniego wyboru innym użytkownikom.
  2. Krytykuj konstruktywnie. Jeśli masz negatywne doświadczenia, opowiedz dlaczego. Bądź konkretny, nie tylko po to by inni użytkownicy potraktowali Cię poważnie, ale także aby firma, którą oceniasz mogła na podstawie Twojej opinii poprawić jakość swoich usług.
  3. Używaj poprawnej polszczyzny. Twój komentarz ma służyć przekazaniu informacji innym użytkownikom, dlatego staraj się używać poprawnego języka, żeby przekazywana informacja była jasna i zrozumiała dla innych.
  4. Weź biznes w swoje ręce. W naszym serwisie każdy właściciel firmy ma możliwość prezentowania siebie w jak najlepszym świetle. Chcąc zaznaczyć aktywność swojej firmy w serwisie dodaj informacje o niej, odpowiadaj na komentarze i opinie. Wykorzystaj swoją szansę by komunikować się bezpośrednio z użytkownikami, wyjaśniaj powstałe nieporozumienia, a także co najważniejsze, buduj bazę lojalnych klientów.
  5. Odnoś się do konkretów. Zamiast komentarza „Polecam”, spróbuj przekazać innym konkrety – np. „Polecam to miejsce szczególnie za profesjonalną obsługę oraz dobrą organizację ”.

Lista rzeczy, których robić nie należy

  1. Nie zamieszczaj nieprawdziwych informacji. Zamieszczaj jedynie opinie oparte na osobistym doświadczeniu, zawierające treści, co do których nie masz wątpliwości, że są zgodne z prawdą.
  2. Nie zakładaj fałszywego konta. Konfigurowanie i korzystanie z fałszywych profili do prezentowania treści, a w szczególności do promowania swojej firmy lub krytykowania innej jest niedopuszczalne. Działając przy pomocy fałszywej tożsamości, publikując fałszywe opinie, udzielając szkodliwych porad lub wprowadzając w błąd innych użytkowników, możesz łamać prawo – zapoznaj się z punktem 7 poniżej.
  3. Zachowaj spokój. Serwis wedding.pl nie jest właściwym miejscem do zamieszczania obraźliwych komentarzy, ataków osobistych czy też agresywnego zachowania. Jesteśmy wspólnotą użytkowników pochodzących z różnych środowisk, posiadającymi różne przekonania i opinie, dlatego wymiana opinii powinna być oparta na wzajemnym szacunku.
  4. Nie obrażaj innych i nie używaj wulgaryzmów. W celu zachowania odpowiedniego poziomu dyskusji wstrzymaj się od używania w opiniach słów niecenzuralnych i nie publikowania treści o tematyce pornograficznej. Takie komentarza będą kasowane. Na pewno znajdziesz inny sposób na wyrażenie swoich emocji. Prosimy także o nie pisanie w całości przy użyciu CAPS-LOCKA.
  5. Nie spamuj. Wszelkie oferty reklamowe znajdujące się w opiniach, komentarzach lub innych treściach zostaną natychmiast usunięte. Niedopuszczalne jest dodawanie linków służących do pozyskiwania numerów telefonów czy adresów e-mail oraz publikowanie informacji nie mających związku z tematem w celu pozyskania korzyści osobistych lub finansowych. Zakazane jest także masowe wysyłanie wiadomości oraz przedstawianie wszelkich innych nielegalnych treści w celu promowania swojej firmy lub produktu.
  6. Nie zachowuj się nielegalnie. Nie chcemy być zmuszeni do zgłaszania nielegalnych zachowań, więc upewnij się, że nie łamiesz prawa poprzez:
    • Zamieszczanie fałszywych opinii lub nakłaniania kogoś do przedstawienia nieprawdziwych treści, które są korzystne dla Twoje firmy.
    • Kopiowanie treści autorstwa innych użytkowników bez pozwolenia lub wskazania autora. Należy zdawać sobie sprawę z obowiązywania praw autorskich.
    • Nakłanianie użytkowników do udostępniania danych osobowych.
    • Kradzież lub pożyczanie treści z serwisu wedding.pl lub innych stron (np. znaków towarowych).
    • Włamania na prywatne konta innych użytkowników lub konta biznesowe.
    • Groźby, oszczerstwa, podszywanie się pod innych oraz naruszenie prywatności innych użytkowników.

Jesteśmy zaangażowani żeby zrobić wszystko, aby chronić serwis przed obecnością fałszywych opinii. Wszelkie nieprawdziwe treści, spam, fałszywe opinie oraz profile będą niezwłocznie usuwane, w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom.

Zespół wedding.pl nie edytuje zawartości opinii, komentarzy lub innych treści tworzonych przez użytkowników. Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania treści, które uznamy za nieodpowiednie lub naruszające zasady obowiązujące użytkowników serwisu.

W zależności od stopnia wykroczenia, może ono spowodować usunięcie konta w serwisie.
Dajemy też możliwość odniesienia się do opinii klientów właścicielom profili za pośrednictwem ich kont biznesowych.

Jeśli coś jest dla Ciebie niejasne lub potrzebujesz więcej informacji odezwij się do nas na pomoc@wedding.pl