FAQ dla usługodawców

1. Gdzie i kiedy mogę złożyć wypowiedzenie?

Wypowiedzenie wymaga zachowania formy pisemnej lub dokumentowej, tj. e-mail na adres [email protected]. Stosowne wypowiedzenie można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy, jednak nie później niż 30 dni przed końcem ostatniego okresu rozliczeniowego. W przypadku przejścia na umowę obowiązującą przez czas nieokreślony, taką umowę można wypowiedzieć za okresem wypowiedzenia wynoszącym 1 okres rozliczeniowy, ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. Wypowiedzenie winno być złożone na 7 dni przed końcem danego okresu rozliczeniowego.

2. Dostałem kolejną fakturę, mimo że umowa powinna się zakończyć. Dlaczego?

Zgodnie z umową oraz Regulaminem świadczenie usług wypowiedzenie należy złożyć w formie pisemnej przynajmniej 30 dni przed końcem ostatniego okresu rozliczeniowego. ​​Jeżeli na 30 dni przed końcem ostatniego okresu rozliczeniowego Usługobiorca nie złoży Usługodawcy oświadczenia o zakończeniu Umowy, przy czym liczy się dzień wpłynięcia oświadczenia do Usługodawcy, Umowa przekształca się automatycznie w umowę obowiązującą na czas nieokreślony i będzie odnawiać się w trybie miesięcznym zgodnie z okresem rozliczeniowym.

3. Gdzie mogę pobrać swoją umowę?

Umowa wraz z regulaminem wysyłana jest na podany przez Usługodawcę adres e-mail. Po zaakceptowaniu umowy wysyłany jest załącznik w formacie pdf. z ww. Umową. Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymali Państwo załącznika należy napisać do opiekuna konta lub na adres [email protected] z prośbą o przesłanie dokumentu.

4. Dlaczego przy próbie stworzenia wizytówki pojawia się komunikat o nieprawidłowej nazwie wizytówki?

Komunikat o nieprawidłowej nazwie wizytówki może pojawić się przy dodaniu znaków specjalnych. Ważne jest, aby przy tworzeniu wizytówki nazwa składała się jedynie z liter bez znaków specjalnych. Jeśli jest konieczność dodania znaku specjalnego, taką dyspozycję złóż drogą mailową na adres [email protected]

5. Dlaczego przy dodawaniu zdjęcia pojawia się komunikat o nieprawidłowym rozmiarze lub wielkości zdjęcia?

Zdjęcia na portalu Wedding.pl powinny mieć formę kwadratu i nie mogę być większe niż 5 mb.

6. Mam problem z wysłaniem wiadomości z załącznikiem do Panny Młodej

Załącznik w wiadomości prywatnej do Panny Młodej nie może przekraczać 5mb. Załącznik należy wysłać w oddzielnej wiadomości tekstowej.

7. Gdzie mogę sprawdzić swoje faktury wystawione przez Wedding.pl?

Faktury można sprawdzić logując się na konto Wedding.pl w sekcji zarządzanie wizytówką. W panelu głównym, zakładka Faktury i płatności. Dodatkowo w tym miejscu można pobrać fakturę w postaci pliku pdf. oraz opłacić za pomocą system PayU.

8. Czy mogę podpiąć kartę debetową lub kredytową, aby płatności realizowały się automatycznie?

Tak, można korzystać z płatności automatycznej przy umowie na czas oznaczony. W panelu Zarządzanie wizytówką należy wybrać opcję Płatności automatyczne, następnie należy wprowadzić dane swojej karty i w ten sposób oszczędzać czas poświęcony na wykonywanie comiesięcznych płatności. Karta będzie obciążana regularnie na początku cyklu abonamentowego.

9. Czy mogę zmienić adres mailowy do logowania się na portalu?

Tak, jest możliwość zmiany adresu e-mail do logowania się. Z obecnego adresu mailowego należy wysłać dyspozycję z opisem sytuacji na adres [email protected]

10. Czy mogę dodać nowy adres mailowy do logowania się na portalu?

Tak, Istnieje możliwość korzystania z kilku adresów mailowych na jednym koncie Klienta. Z obecnego adresu mailowego należy wysłać dyspozycję z opisem sytuacji na adres [email protected]

11. Dlaczego moja wizytówka jest zablokowana?

Blokada wizytówki następuje w dwóch przypadkach.

  • w przypadku braku płatności za usługę - wizytówka jest nadal reklamowana na portalu, zablokowane jest jedynie możliwość odczytywanie i odpowiedzi na wiadomości do momentu opłacenia zaległości
  • na koncie bezpłatnym, jeśli przekroczymy limit 3 odczytanych wiadomości - wizytówka jest nadal reklamowana na portalu, zablokowane jest jedynie możliwość odczytywanie i odpowiedzi na wiadomości, zachęcamy do skorzystania z pakietu PRO, który nie ma limitu odczytywania wiadomości

12. Dostaję wiadomości, które wyglądają jak pisane przez automat a nie Pannę Młodą. Co to jest?

Wiadomości o podobnej treści to Zlecenia ślubne. Każda Panna Młoda ma możliwość zorganizowania przez naszą stronę swojego wesela, w związku z tym dajemy Pannie Młodej możliwość dotarcia do większej liczby Usługodawców w jednym czasie. Każda taka wiadomość jest opisywana jako zlecenie. Do gotowego formularza Panna Młoda wprowadza szczegóły zlecenia: data ślubu, miejsce wesela, liczbę gości itp. Powyższa wiadomośc trafia do Usługodawców, których profil spełnia wymagania Panny Młodej.

13. Zostałem poinformowany, że Panna Młoda wystawiła mi opinię. Dlaczego powyższa opinia nie wyświetla się na mojej wizytówce?

Opinie na Wedding.pl są publikowane w ciągu 48 godzin roboczych od wystawienia, po sprawdzeniu poprawności treści wiadomości z obowiązującymi zasadami regulaminu.

14. Jak mogę założyć konto na waszym portalu?

Na Wedding.pl mamy dwa rodzaje kont:

  • Konto Panny Młodej dzięki, któremu zorganizujesz swój ślub od A do Z. W celu rejestracji, kliknij w ten link https://wedding.pl/wybor-konta/panna-mloda
  • Konto dla Usługodawców zainteresowanych reklamą swoich usług na naszym portalu. W celu rejestracji, kliknij w ten link aby założyć bezpłatną wizytówkę https://wedding.pl/wybor-konta/biznes. Po założeniu wizytówki w panelu Zarządzaj wizytówką należy kliknąć w przycisk Konto PRO, by dowiedzieć się więcej o szczegółach oferty płatnej i wyższego pozycjonowania wizytówki lub skontaktuj się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta pod adresem [email protected] w celu przedstawienia indywidualnej oferty

15. Jestem zainteresowany pakietem PRO, gdzie mogę uzyskać informację na temat zakupu takiego pakietu?

W celu skorzystania z pakietu PRO, należy uzupełnić formularz kontaktowy w zakładce Dla firm, nasz indywidualny doradca skontaktuje się z Tobą i zaproponuję najleszą ofertę, by rozwijać Twój biznes.

16. Chciałbym przedłużyć umowę na nowych warunkach jak to zrobić?

Skontaktuj się ze swoim opiekunem konta lub na adres [email protected] by poznać szczegóły nowej oferty lub sprawdź dostępność oferty klikając na przycisk Konto PRO na swojej wizytówce.

17. Chciałbym uzyskać pomoc w wypełnieniu wizytówki. Gdzie mogę się zgłosić?

W ciągu 48 roboczych godzin skontaktuje się z Tobą Twój opiekun wizytówki, dodatkowo przez cały okres trwania umowy w panelu zarządzania wizytówką widnieją dane kontaktowe do Twojego bezpośredniego opiekuna. W razie pytań zadzwoń lub napisz! W przypadku kont bezpłatnych prosimy o wiadomość na [email protected]

18. Od czego zależy moja pozycja w wynikach wyszukiwania?

Szczegółowe zasady działania rankingu Wizytówek zostały opisane w osobnym dokumencie, z którym możesz zapoznać się tutaj: klik

19. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z dedykowanym opiekunem (dane kontaktowe znajdują się w panelu Zarządzaj wizytówką po zalogowaniu na profil) lub na adres [email protected]