Wedding.pl / Lovestory / Moda ślubna / Buty ślubne / What is Love: prawdziwa miłość w kampanii Kazar
Buty ślubne

What is Love: prawdziwa miłość w kampanii Kazar

23 kwietnia 2019 — Ewelina Dac
What is Love - Kazar

Cztery prawdziwe historie. Pięciorga prawdziwych bohaterów. Łączy ich jedno – mają śmiałość mówić głośno o miłości, ale każdy z nich odczuwa, rozumie i interpretuje ją inaczej. A czym dla Ciebie jest miłość? – pyta Kazar w swojej nowej kampanii wizerunkowej.

Kazar i różne oblicza miłości

Miłość to zjawisko – złożone, zawiłe i niejednoznaczne. Dla każdego jest czymś innym. Dla jednych spełnieniem i sensem życia; dla innych sztuką kompromisu, dla jeszcze innych bliskością, poczuciem bezpieczeństwa, partnerstwem albo poczuciem spokoju. Zdarza się jednak także, że miłość to ból, odrzucenie, gniew albo samotność. Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar opowiada o wielowymiarowości tego uczucia, prezentując cztery prawdziwe historie i pięciorga prawdziwych bohaterów.

Marzena, Kazar

„Poruszając tak ważny temat i prezentując prawdziwe, a do tego bardzo różne historie, autentycznych bohaterów, chcemy skłonić odbiorców do refleksji i dyskusji. Miłość to zjawisko niezwykle złożone i wielowymiarowe, dotyczy nas wszystkich, choć w inny sposób. To zjawisko ważne zarówno z perspektywy indywidualnej, jak i szerzej społecznie” – wyjaśnia Artur Kazienko, Prezes Kazar Group.

Piękne, nieco poetyckie, ale i realistyczne ujęcia; bliskie, intymne wręcz zbliżenia i szczerość bohaterów decydują o sile przekazu kampanii. Oglądający staje się niejako cichym, dyskretnym uczestnikiem – obserwatorem, który mimo, że nie ingeruje w żaden sposób w narrację to jednak emocjonalnie angażuje się i nie pozostaje obojętny wobec przedstawionych opowieści. Mocno emocjonalny i realistyczny przekaz nakłania odbiorcę do refleksji nad własnym życiem i własną miłością – bez względu na to do kogo ją w danym momencie żywi. Osobiste zwierzenia bohaterów wydobywają prawdę o miłości i de facto o nas samych.

Kampania wizerunkowa Kazar

Polecamy: Kolekcja ślubna Kazar 2019

Prawdziwe historie prawdziwych bohaterów w kampanii Kazar

Miłość romantyczna i pełna namiętności to historia Luizy (29 lat) i Tomka (44 lata), którzy są odmiennymi żywiołami, łączy ich czułość, bliskość i namiętność. Wspólna jest im także miłość do sztuki, podróży – oboje są artystami – on malarzem, ona pianistką. Inspirują się nawzajem, napędzają do życia, lubią się zaskakiwać i dbają w związku o swobodną przestrzeń dla siebie, a zarazem pozostawiają sobie przestrzeń do realizowania swoich pragnień. Dopełniają się, mimo różnic.

Luiza i Tomek, Kazar

Zażyłość związku Luizy i Tomka mocno kontrastuje z historią Maćka (31 lat), którego opowieść jest bodaj najtrudniejszą z przedstawionych w kampanii. Przystojny i atrakcyjny stanowi bardzo często obiekt zainteresowania ze strony kobiet, jest jednak samotny. Podkreśla, że kocha jedną kobietę, ale został odrzucony. Jest samotny i ma złamane serce. Miotają nim skrajne uczucia – z jednej strony bowiem kocha, z drugiej strony jest świadomy, że miłość ta, z gruntu toksyczna, pozbawiona jest nadziei. Dla Maćka miłość jest przekleństwem i cierpieniem, ale też źródłem twórczej inspiracji w muzyce i motorem do pracy nad sobą.

Kazar #WhatIsLove

W związku nie jest też kolejna bohaterka kolejnej opowieści – Marzena (32 lata). Jest ona niejako przeciwieństwem Macieja – dojrzała, ułożona, spokojna i spełniona. Bohaterka, będąca zawodową modelką, mówi o swojej samotności i jej akceptacji. Skupia się na codziennym życiu – na rodzinie i przyjaciołach. Zna smak miłości, ale nie poszukuje jej za wszelką cenę, jednak w sposób niewypowiedziany i subtelny wyczuwa się w tej historii marzenie o wielkiej, dobrej i dojrzałej miłości, która dopełni życie.

Kazar - kampania o miłości

Ostatnim bohaterem jest Arek (41lat), który od kilkunastu lat buduje szczęśliwy związek małżeński. Para ma szesnastoletnią córkę i to właśnie na miłości ojcowskiej skupia się jego opowieść. Bohater podkreśla, że w życiu ma trzy miłości – żonę, córkę i sport – a każda z nich wymaga wysiłku. Jego relacja z nastoletnią córką pełna jest troski, czułości, ale i rozterek. Miłość to dla niego przede wszystkim często niełatwa sztuka kompromisów i aktywnego słuchania. W jego wypowiedzi najmocniej wybrzmiewają dwa fragmenty – że miłość to „smak słonego karmelu” i że „dla miłości warto się starać i dla miłości warto żyć”.

Arek, Kazar

Zadane wprost pod koniec każdego z filmów bezpośrednie pytanie „a czym dla Ciebie jest miłość?” bardzo silnie wybrzmiewa i pozostawia miejsce na refleksję nad własnym życiem. To pierwsza tak silnie emocjonalna i lifestylowa kampania marki Kazar, która zachęca odbiorców do refleksji nad własnymi uczuciami. A czym dla Was jest miłość? Podzielicie się z nami Waszymi historiami!

Sprawdź: Jakie buty ślubne pasują do Ciebie [quiz]

Kampania wizerunkowa Kazar #WhatIsLove – realizacja

Strategia: Mona Kinal – Global Marketing Director Kazar, Julia Lubańska (Kazar)

Produkcja: NEW ORDER WARSAW

Bohaterowie: Marzena Jarczak / Rebel Models, Arkadiusz Radtkowski / United4Models, Natalia Radtkowska, Maciej Grenda

Kazar - kampania 2019

Ewelina Dac
Napisane przez

Ewelina Dac

e.dac@wedding.pl

Redaktor naczelna Wedding.pl. Dziennikarka z wykształcenia i pasji. O modzie i urodzie pisze już 8 lat, a z branżą ślubną związana jest 3 lata. Zwolenniczka ślubów personalizowanych i minimalistycznych.

Polecani usługodawcy