To był rok pełen wyzwań i zwrotów akcji, ale oddzielamy go grubą kreską i patrzymy w przyszłość przez różowe okulary. Ponieważ… Miłość wszystko zwycięża!
Wedding.pl, jako trendsetter i rzecznik branży ślubnej, łączy siły z wiodącymi firmami i ekspertami na rynku, aby pokazać, jak śluby i wesela będą wyglądać w nowym sezonie i na przekór pandemii – wspólnie wkroczyć w 2021 rok krokiem pewnym, pełnym nadziei i dobrej energii.
Branża ślubna trzyma się razem i jeszcze mocniej zacieśnia współprace w tym trudnym czasie. Razem możemy więcej! Dowód? Sesja ślubna, której główną bohaterką została Agnieszka Hyży. Jako Gość specjalny projektu, zaprezentuje trendy, które staną się idealnym odzwierciedleniem nowych potrzeb i oczekiwań Par Młodych i samej branży ślubnej.
Punktem wyjścia dla stworzenia sesji wizerunkowej Wedding.pl było łacińskie przysłowie Wergiliusza: Amor vincit omnia (Miłość zwycięża wszystko). Co by się nie działo – jeśli prawdziwe uczucia przepełniają Wasze serca – możecie przenosić góry!
Myśląc o Ekspertach i Partnerach do sesji, szukaliśmy marek i osobowości, które podzielają obrane motto. Ci, którzy na co dzień tworzą niezapomniane śluby i wesela dla prawdziwych par młodych, podjęli się wyzwanie wykreowania trendsetterskiej kampanii na „nowe czasy”.
Sesja Wedding.pl powstała we współpracy z:
Agnieszka Hyży – Gość specjalny i Ekspertka ślubna Wedding.pl
Pałac Manowce – Partner strategiczny / Miejsce sesji
Canon – Partner technologiczny
Fotoforma.pl – Partner fotograficzny
Matka Studio – Foto + Video
Kazar – buty ślubne
Pako Lorente – garnitury ślubne
Wellme Time – mobilne usługi beauty
Savicki – biżuteria ślubna
Agata Wojtkiewicz, Warsaw Poet – suknie ślubne
APP Dekoracje – wypożyczalnia dekoracji ślubnych
Miłosna Beza – dekoracje i kwiaty
Lily Wedding Planner – koordynacja, moodboard
Lily Cards – papeteria ślubna
Mlaski Obfite – catering
Love Babeczkowe – słodki stół
Łukasz Filipowski (Model Plus) – Pan Młody
Jak nasi Partnerzy oceniają efekty sesji? Elegancja, klasyka i subtelność – ocenia Joanna Sinkiewicz, Sales Manager Pałacu Manowce. Urszula Markiewicz (Miłosna Beza), dodaje, że kampania jest eteryczna, ale i oryginalna. Duet Lily Wedding Planner i Lily Cards mówi również o świeżości, szyku, inspiracji i elemencie zaskoczenia. Twórcy są zgodni – klasyczna elegancja miesza się tu ze świeżym spojrzeniem. Niech te hasła przewodnie, wypowiedziane przez samych autorów, staną się dla Was inspiracją podczas organizacji Waszego wesela!
Historia pokazuje, że do ponadczasowej klasyki wracamy w dwóch przypadkach. Wtedy, kiedy następuje przesyt jednosezonowymi, krzykliwymi trendami oraz w okresach recesji, kiedy sięgamy po sprawdzone, bezpieczne rozwiązania. Rok 2021 będzie potwierdzeniem obu tych przypadków.
Redakcja Wedding.pl i praktycy na rynku weselnym dokładnie przeanalizowali tendencje zaobserwowane w ślubnej branży w 2020 roku. Perspektywy na nowy sezon rysują się w „klasycznych” barwach. Nieśmiertelna elegancja będzie potwierdzeniem na powiedzenie, że liczy się jakość, nie ilość, a szlachetny minimalizm stanie się oznaką świadomych wyborów i perfekcyjnego przygotowania do ważnego dnia.
Nie obawiajcie się: nowa klasyka ślubna w 2021 roku nie będzie nudna, tylko stanie się świeżą reinterpretacją tego, co znane i lubiane. Delikatność będzie od dziś synonimem siły, romantyzm pozostanie nonszalancki, a minimalistyczna elegancja wejdzie nam w krew. Inspiracji będziemy szukać w doświadczeniu i kreatywności profesjonalistów oraz na ślubach naszych mam i babć. Punktem odniesienia są chociażby róż w odcieniu vintage rose, sceneria ekskluzywnego pałacu czy szykowne stylizacje.
O ulubione trendy ślubne 2021 zapytaliśmy również współtwórców naszej sesji:
Pałac Manowce: Pandemia przewartościowała potrzeby każdego z nas. Dotyczy to także par, które planują wesele. Po pierwsze, bardziej przykładają one uwagę do tego, aby spędzić ten wyjątkowy czas wyłącznie w gronie najbliższych. Po drugie, chcą zorganizować przyjęcie spełniające ich oczekiwania w każdej sferze. Króluje nadal klasyczna elegancja. Minimalizm, personalizacja wesela, spójność z miejscem i motywem przewodnim oraz stonowana kolorystyka.
Lily Wedding Planner: Wesela skupione na relacjach i przeżywaniu wspólnych chwil. Ideą Lily Wedding Planner są fenomenalne śluby na spokojnie, którą udaje nam się z roku na rok realizować. Gdy patrzę na nasz kalendarz 2021, widzę Pary Młode, które dużo przeszły – nie chodzi tutaj tylko o sytuację związaną z pandemią. Często słyszymy od naszych Zakochanych, że ma być to dzień pełen wytchnienia, szczęścia, spokoju. Bez gonitwy, napiętych grafików i wielkich atrakcji.
Miłosna Beza: Magia dekoracji świetlnych. Nic tak nie tworzy atmosfery jak światło. Sezon 2021 będzie sezonem lampek. Ich wykorzystanie w dekoracjach weselnych jest nieograniczone, od podwieszanych sufitów całych z lampek, po wielkopowierzchniowe podświetlane tunele, oplecione nimi drzewa, a także subtelne dekoracje w mniejszej skali.
Love Babeczkowe: Sezon ślubny 2021, jeśli chodzi o słodkości, stanie pod znakiem delikatnych, eleganckich i pastelowych kolorów z dodatkiem złota i żywych kwiatów. Torty w stylu naked cake na pewno nadal będą się cieszyć dużą popularnością. Ponadto, coraz częściej na gości weselnych czekać będzie bogaty candy bar, składający się z autorskich deserów dopracowanych w każdym calu, zachwycających smakiem i formą.
Lily Cards: Jeśli pary młode szukają pomysłu na styl zaproszeń w 2021 roku, warto skupić się na pięknych fontach oraz uszlachetniających złoceniach i srebrzeniach. To zawsze się sprawdzi. Miło obserwować również wzrastające zainteresowanie ręcznie wykonanymi detalami. Kaligrafia, ręcznie rwane wstążki jedwabne czy papier to ślubne trendy, które rosną w siłę.
Ciekawi, jak nasze inspiracje i prognozowane trendy ślubne prezentują się w praktyce? Najpierw zobaczcie zakulisowe materiały z dnia sesji, a teraz zapraszamy na oficjalną premierę sesji ślubnej Wedding.pl!
Z Wedding.pl znajdziesz wszystko czego potrzebujesz: