Wedding.pl, jako trendsetter i rzecznik branży ślubnej, łączy siły z wiodącymi firmami i ekspertami na rynku, aby pokazać Wam, jak śluby i wesela będą wyglądać w nowym sezonie i na przekór pandemii – wspólnie wkroczyć w nowy rok pewnym krokiem, pełnym nadziei i pozytywnej energii. Zapraszamy za kulisy!
Branża ślubna trzyma się razem i jeszcze mocniej zacieśnia współprace w tym trudnym dla nas wszystkich okresie. Razem możemy więcej! Dowód? Sesja ślubna, która odbyła się w Pałacu Manowce, miejscu okrzykniętym tytułem European Best Wedding Venue 2020.
Główną bohaterką sesji została Agnieszka Hyży. Jako Gość specjalny projektu, zaprezentuje trendy wybrane przez ekspertów Wedding.pl, które staną się idealnym odzwierciedleniem potrzeb i oczekiwań Par Młodych, ale i samej branży ślubnej. Jakie to trendy? Dowiecie się już wkrótce!
Jak inspirować, to tylko z najlepszymi!
Partnerzy i Specjaliści sesji ślubnej Wedding.pl to:
Agnieszka Hyży – Gość specjalny i Ekspertka ślubna Wedding.pl
Pałac Manowce – Partner strategiczny / Miejsce sesji
Canon – Partner technologiczny
Fotoforma.pl – Partner fotograficzny
Matka Studio – Foto + Video
Kazar – buty ślubne
Pako Lorente – garnitury ślubne
Wellme Time – mobilne usługi beauty
Savicki – biżuteria ślubna
Agata Wojtkiewicz, Warsaw Poet – suknie ślubne
APP Dekoracje – wypożyczalnia dekoracji ślubnych
Miłosna Beza – dekoracje i kwiaty
Lily Wedding Planner – koordynacja, moodboard
Lily Cards – papeteria ślubna
Mlaski Obfite – catering
Love Babeczkowe – słodki stół
Moodboard sesji ślubnej Wedding.pl przygotowany przez Lily Wedding Planner
Co Partnerzy zaproponowali na sesję i czym się inspirowali? Jak wyglądały przygotowania do wielkiego dnia? Przekonajmy się!
– Stylizowane sesje ślubne często idealnie odzwierciedlają organizację przyjęć weselnych – zwraca uwagę Joanna Sinkiewicz z Pałacu Manowce. – Zaangażowanych jest wielu usługodawców, którzy wnoszą w kreowaną przestrzeń to, co potrafią najlepiej lub pokazują pasujące do stylizacji produkty. Większe przedsięwzięcia zajmują więcej niż jeden dzień – mówi o przygotowaniach przedstawicielka Partnera strategicznego sesji. – Staraliśmy się ugościć wszystkich na najwyższym poziomie. Udostępniliśmy pod sesję nasze najpiękniejsze pomieszczenia i dopilnowaliśmy, aby zarówno czas spędzony przy ciężkiej pracy, jak i chwile odpoczynku były dla naszych gości jak najbardziej komfortowe. To był niesamowicie kreatywny czas spędzony z zaangażowanymi i pomysłowymi ludźmi. Mamy nadzieję, że efekt naszej pracy będzie inspirował wiele młodych par planujących przyjęcia weselne.
Przygotowania do sesji w Pałacu Manowce
– Na sesję przygotowałyśmy moodboard, jaki wykonujemy dla naszych Par. Dodatkowo w tym dniu odpowiadałyśmy za koordynację, co stanowi rdzeń naszej działalności – relacjonują Joanna Kopij i Karolina Andrzejak z Lily Wedding Planner. – Od samego rana byłyśmy obecne w Pałacu Manowce oraz w Szczecinie, gdzie trzeba było załatwić jeszcze kilka spraw organizacyjnych. Taki dzień mocno opiera się także na pracy fizycznej i komunikacji z usługodawcami.
Monika Krupa z Pracowni Wypieków Artystycznych Love Babeczkowe przygotowała: – Candy bar w kolorystyce Dusty Pink z dodatkiem szlachetnego złota, który idealnie komponował się z klimatem Pałacu.
O urodę Agnieszki Hyży zadbały stylistki Wellme Time
Papeteria i zaproszenia pochodziły z Lily Cards. – Naszą inspiracją były przesłane przez dekoratorkę zdjęcia elementów, które miały składać się na całość looku stołu weselnego. Miał to być styl romantyczny przełamany złotymi elementami w motywie glam. Postawiłyśmy na połączenie złoceń z fakturowanym papierem z ręcznie rwanymi brzegami. Efekt cudownie wkomponował się w całość zbudowaną przez Ulę z Miłosnej Bezy.
Jeśli mowa o Miłosnej Bezie, Urszula Markiewicz inspirowała się starym, dobrym powiedzeniem „coś nowego, coś starego”: – Kolory pastelowe połączone ze zlotem to klasyka gatunku na weselach – symbolizują one coś starego. Tymczasem coś nowego to nietypowe stelaże na kwiaty stworzone z nowoczesnych rur.
Sklep Fotoforma.pl zapewnił podczas sesji profesjonalny sprzęt marki Canon
Spójna wizja, inspirująca energia i pełna mobilizacja. Co działo się tego dnia za kulisami? Jakie wrażenia z sesji mają nasi Partnerzy? Sprawdźmy!
– Przede wszystkim musimy zaznaczyć, że od samego początku współpracy z Wedding.pl i Agnieszką Hyży, mieliśmy wspólną wizję na to, co chcemy wszystkim pokazać – mówi Joanna Sinkiewicz, Sales Manager Pałacu Manowce. – Spójność naszego obiektu z klasyczną elegancją była priorytetem. Dobrane marki butów, biżuterii, sukni ślubnych i garniturów musiały być na najwyższym poziomie. Wszyscy usługodawcy włożyli w to wiele pracy i serca. Agnieszka wyszła na zdjęciach olśniewająco. Praca z taką profesjonalistką i całym zespołem to czysta przyjemność – podsumowuje reprezentantka Partnera strategicznego projektu.
Na sesji pojawiła się papeteria ślubna Lily Cards
Joanna Kopij, współzałożycielka Lily Wedding Planner, wyznała: – Muszę przyznać otwarcie, że sesje stylizowane nie do końca nas interesowały. Zaproszenie od Wedding.pl było jednak punktem zwrotnym – chodzi przecież o inspirowanie, pokazywanie tego, co nowe, inne, warte rozważenia. W życiu prywatnym wiele z nas stawia na bezpieczne rozwiązania, które spodobają się większości, by nie narażać się na słowa krytyki i móc “dogodzić wszystkim”. Na sesjach stylizowanych możemy popuścić wodze fantazji i sięgać po bardziej odważne rozwiązania.
Z kolei Karolina Andrzejak, prowadząca Lily Cards, siostrzaną firmę Lily Wedding, wspomina o swoim bogatym doświadczeniu w stylizowanych sesjach: – Papeteria ślubna to fundamentalny dodatek. Dobrze skomponowany rewelacyjnie podbija efekt pracy dekoratorów. Świetnie również nadaje się do kadrów z detalami. Zazwyczaj jednak partnerami takich akcji są lokalne firmy z danego regionu. Dlatego wielkim wyróżnieniem jest fakt, że w tym przypadku w sesji brały udział firmy doskonale wszystkim znane, takie jak Wedding.pl, Kazar czy Savicki.
– To była wspaniała przygoda, z której pozostanie mnóstwo dobrych wspomnień, ciekawych znajomości oraz pięknych zdjęć – podsumowuje Urszula Markiewicz z Miłosnej Bezy, która na naszą sesję przygotowała kwiaty i dekoracje.
O dekoracje Pałacu Manowce zadbały firmy Miłosna Beza i APP Dekoracje
Zaintrygowani? Zobaczcie kulisy kampanii Wedding.pl zapowiadającej trendy ślubne na 2021 rok i przygotujcie się na więcej. Już niebawem poznacie oficjalne efekty sesji i będziecie mieć szansę na wygraną w konkursie z Pałacem Manowce. Bądźcie z nami!
Idealne wykończenie stylizacji ślubnych stanowiły buty marki Kazar
Agnieszka Hyży wybiera biżuterię z kolekcji marki Savicki
Wykwintny catering przygotowała firma Mlaski Obfite
Stylowy słodki stół wykonała firma Love Babeczkowe
W przerwie między kolejnymi ujęciami mogliśmy odpocząć w luksusowych wnętrzach Pałacu Manowce
Kolejna stylizacja gotowa – suknia ślubna pochodzi z atelier Warsaw Poet.
Wystarczy jeszcze wybrać dodatki z kolekcji ślubnej Kazar.
Agnieszka Hyży pozuje dla duetu fotograficznego Matka Studio, który pracuje na sprzęcie Canon z Fotoforma.pl
O strój Pana Młodego zadbała marka Pako Lorente
Agnieszka Hyży zwiedza pałacowe wnętrza z bukietem ślubnym autorstwa Miłosna Beza
Agnieszka Hyży degustuje słodkości od Love Babeczkowe
Modny garnitur pochodzi z kolekcji ślubnej Pako Lorente
Nad nieskazitelnością stylizacji Agnieszki Hyży czuwała ekspertka Wellme Time – Izabela Świrkowska
Do kolejnego looku styliści dobrali buty ślubne Kazar
Gwiazda sesji ma na sobie suknię ślubną z atelier Agaty Wojtkiewicz
Stylizację wykończyły biżuteria marki Savicki i wianek wykonany przez Fryzjerkę Izę z Wellme Time
Ostatnia zmiana stylizacji na plenerowe ujęcia w ogrodzie Pałacu Manowce.
Romantyzmu doda sesji koronkowa suknia Warsaw Poet
Z Wedding.pl znajdziesz wszystko czego potrzebujesz: