The Wedding Bells dekoracje

Małgorzata Knopik Skibińska

The Wedding Bells dekoracje

Obrońców Tobruku 25/116, Warszawa

(1)
Pokaż telefon
Zadzwoń

O nas

Dekoracja ślubu, wypożyczalnia artykułów dekoracyjnych i organizacja wesel.
Serdecznie zapraszamy wszystkie pary młode do współpracy z Artystą Plastykiem: Małgorzatą Knopik Skibińską.
Nasze motto: "rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki, a na cuda trzeba poczekać kilka dni".
Do każdego projektu podchodzimi indywidulanie, naszą cechą charakterystczną jest nietuzinkowe rozwiązania i innowacyjność.
Wyróżnia nas kreatywność na każdym szczeblu.
Nasz zespół to ludzie, związani ze sztuką i rękodziełem.
Dbając o Waszą wygodę, to my zajmujemy się montażem wszystkich dekoracji, demontażem, a nawet koordynacją wszystkich elemantów w wypożyczalni (świeczniki, obrusy, krzesła, wazony, dywany).
Działamy na terenie całego kraju.

PRZEDZIAŁ CENOWY

1000 zł - 4500 zł

Oferta - The Wedding Bells

Dekoracja auta

200 zł - 1500 zł

Dekoracja kościoła

1500 zł - 4000 zł

Dekoracja pleneru do sesji

1500 zł - 6000 zł

Posiadamy gotowe ścianki, gogiantyczne drzewa i kwiaty do dowolnej aranżacji.
A także szeroki wybór stelaży pod dekoracje z kwiatami żywymi.
Kreujemy na zamówienie, w każdym stylu.

Wystrój sali

4000 zł - 9000 zł

Aby przygotować ofertę cenową prosiłabym o wypełnienie ankiety informacyjnej.
Cena całościowej dekoracji, z dekorajami stołów dla gości i ścianki za PM, wraz z montażem i demontażem to koszt od 4000 zł.
Do tego trzeba doliczyć koszty zakupu kwiatów, wypożyczenia świeczników, podtalerzy, obrusów itd.
Zazwyczaj jest to min.2500 zł w górę.
Posiadamy własną wypożyczalnię z gotowymi dekoracjami i innymi artykułami dekoracyjnymi ( stelaże na ścianki, wazony, świeczniki itd).

Każda oferta jest przygotowywana indywidualnie, w odniesieniu do oczekiwań i wyobrażeń Pary Młodej.
Aby ją dla Państwa przygotować, potrzebuję większej ilości informacji:


• imię i nazwisko:

……………………………………………………………………………………………………….
• numer telefou/ adres e-mailowy

………………………………………………………………………………………………

• miejsce przyjęcia

…………………………………………………………………………………………………………

• data przyjęcia

…………………………………………………………………..

• ilość gości

……………………………………….

• Kościół / miejsce

……………………………………………………………………..

• Ceremonia w plenerze TAK/NIE

• planowana godzina ślubu

…………………………………………

• wybrany rodzaj stołów

okrągłe ………………

prostokątne ………..

• stół prezydialny:

podłużny……………..

owalny …………………..

• ilość stołów

…………………………………………………..

• czy interesują Państwa kwiaty dla Pary Młodej?
Bukiet TAK/NIE
korsarz, TAK/NIE
butonierki, TAK/NIE
kwiaty dla Rodziców TAK/NIE
inne…………………………………………………………………..
TAK/ NIE

• czy udało się już wybrać papeterię? (zaproszenia, menu, winietki)

• czy jesteście zainteresowani wypożyczeniem dodatkowych dekoracji
( świeczniki lampiony, obrusy, wazony, podtalerze itd.)

TAK/NIE

• czy został już ustalony motyw przewodni uroczystości?
(tematyczny, kolorystyczny)

Styl: …………………………………………………..

Kolor przewodni ………………………………………………………


• czy udało się oszacować budżet, który chcecie Państwo przeznaczyć na aranżację?


…………………………………………………………………………….

• czy chcecie aranżacje strefy chillout?

TAK/NIE

Przydatne będą także inspiracje/ zdjęcia/ np. z Pinterst:)
Możecie wysłać zdjęcia swoich strojów.
Im więcej wiem, tym lepiej zrozumiem Państwa koncepcję!
Jak tylko uda nam się uzyskać odpowiedzi, przygotujemy dla Państwa propozycje. :)

Dekorowanie kościoła

1500 zł - 5000 zł

Dekorowanie sali

4000 zł - 8000 zł

Aby przygotować ofertę cenową prosiłabym o wypełnienie ankiety informacyjnej.
Cena całościowej dekoracji, z dekorajami stołów dla gości i ścianki za PM, wraz z montażem i demontażem to koszt od 4000 zł.
Do tego trzeba doliczyć koszty zakupu kwiatów, wypożyczenia świeczników, podtalerzy, obrusów itd.
Zazwyczaj jest to min.2500 zł w górę.
Posiadamy własną wypożyczalnię z gotowymi dekoracjami i innymi artykułami dekoracyjnymi ( stelaże na ścianki, wazony, świeczniki itd).

W celu przygotowania oferty
Bardzo proszę, abyście opisali Wasze oczekiwania, wyobrażenia i specjalne życzenia
związane z przebiegiem Ceremonii oraz Przyjęcia Weselnego.
Proszę, abyście określili swoje priorytety, jakie elementy są dla Was najistotniejsze, a
jakie mają drugorzędne znaczenie. Jak Wy widzicie swoje Przyjęcie oraz Ceremonię.
Bardzo ważne dla nas informacje mogą pojawić się na fotografiach, na Waszej
tablicy inspiracji w Pinterest, czymkolwiek, co Wam kojarzy się z Waszą uroczystością
weselną. I jeśli posiadacie takie materiały prosimy zabrać je ze sobą na pierwsze
nasze spotkanie.


Każda oferta jest przygotowywana indywidualnie, w odniesieniu do oczekiwań i wyobrażeń Pary Młodej.
Aby ją dla Państwa przygotować, potrzebuję większej ilości informacji:


• imię i nazwisko:

……………………………………………………………………………………………………….
• numer telefou/ adres e-mailowy

………………………………………………………………………………………………

• miejsce przyjęcia

…………………………………………………………………………………………………………

• data przyjęcia

…………………………………………………………………..

• ilość gości

……………………………………….

• Kościół / miejsce

……………………………………………………………………..

• Ceremonia w plenerze TAK/NIE

• planowana godzina ślubu

…………………………………………

• wybrany rodzaj stołów

okrągłe ………………

prostokątne ………..

• stół prezydialny:

podłużny……………..

owalny …………………..

• ilość stołów

…………………………………………………..

• czy interesują Państwa kwiaty dla Pary Młodej?
Bukiet TAK/NIE
korsarz, TAK/NIE
butonierki, TAK/NIE
kwiaty dla Rodziców TAK/NIE
inne…………………………………………………………………..
TAK/ NIE

• czy udało się już wybrać papeterię? (zaproszenia, menu, winietki)

• czy jesteście zainteresowani wypożyczeniem dodatkowych dekoracji
( świeczniki lampiony, obrusy, wazony, podtalerze itd.)

TAK/NIE

• czy został już ustalony motyw przewodni uroczystości?
(tematyczny, kolorystyczny)

Styl: …………………………………………………..

Kolor przewodni ………………………………………………………


• czy udało się oszacować budżet, który chcecie Państwo przeznaczyć na aranżację?


…………………………………………………………………………….

• czy chcecie aranżacje strefy chillout?

TAK/NIE

Przydatne będą także inspiracje/ zdjęcia/ np. z Pinterst:)
Możecie wysłać zdjęcia swoich strojów.
Im więcej wiem, tym lepiej zrozumiem Państwa koncepcję!
Jak tylko uda nam się uzyskać odpowiedzi, przygotujemy dla Państwa propozycje. :)

Dekorowanie samochodu

300 zł - 2000 zł

Zajmujemy się dekoracją samochodu, zaczynamy od 300 zł delikatną dekoracją mini bukiecikami (na klamki) .

Wiązanka ślubna + Butonierka

250 zł - 400 zł

W zależności od projektu zajmujemy się kompleskową florystyką indywidulaną,
Wykonująć wianki i inne ozdoby na głowę, buket dla Panny Młodej oraz świadkowej, butonierki.

Zlecenia specjalne

1500 zł - 2500 zł

Mamy w swojej ofercie artystyczne warsztaty tematyczne np wicie wianków, robienie bransoletek, malowanie na porcelanie i ubraniach, meblach, a także warsztaty robienia makijażu i robienia fryzur.
Organizujemy forograficzne sesje tamtyczne.
To wspaniały pomysł na urozmaicenie tzw.wieczoru panieńskiego.
Cena jest uzależniona od ilości osób.

Podziękowania dla gości

1000 zł - 2000 zł

Podziękowania dla rodziców

300 zł - 600 zł

Mamy w ofercie bukiety oraz flawerboxy.

Plan stołów

200 zł - 800 zł

Artystyczne ścianki dekoracyjne, ścianki do zdjęć, dekoracje słodkiego stołu

1000 zł - 5000 zł

Artystyczne ścianki, dekoracje słodkiego stołu, ścianki do zdjęć czy jako dekoracja strefy chillout.
Nasza autorska wypożyczalnia posiada gigantyczne drzewa i kwiaty idelane do samodzielnej aranżacji każdej przestrzeni.
Nasze dekoracje doskonale nadawają się również jako dekoracja pleneru.
Mamy gotowe ścianki do samdzielnej aranżacji w wybranym stylu glamour, boho, rustykalnym, ro mantycznym.

Opinie - The Wedding Bells

5

1 opinia

Dodaj opinię

Obsługa

Oferta

Wygląd salonu

Ceny

Atmosfera

DK

Dorota K

Malgosia wraz z Dorotką przygotowały przepiękne dekoracje slubne!! Wszystko wyglądało obłędnie, goście do tej pory się zachwycają. Komunikacja, podejście i organizacja dziewczyn na medal! Polecam z całego serca!

2 miesiące temu

Pytania i odpowiedzi

Od jak dawna współpracujesz z Parami Młodymi?

Nasza marka The Wedding Bells jest na rynku od 3 lat, marzec 2019

Czym wyróżnia się Twoja oferta?

Nasza marka The Wedding Bells poza dekoracją zajmuję się również kompleksową organiazcją ślubu. Serdecznie zapraszamy wszystkie pary młode do współpracy z Artystą Plastykiem: Małgorzatą Knopik Skibińską. Nasze motto: "rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki, a na cuda trzeba poczekać kilka dni". Do każdego projektu podchodzimi indywidulanie, naszą cechą charakterystczną jest nietuzinkowe rozwiązania i innowacyjność. Wyróznia nas kreatywność na każdym szczeblu, wspópracujemy na stałe ze świetnymi scenografami. Nasz zespół to ludzie, związani ze sztuką i rękodziełem. Dbając o Waszą wygodę, to my zajmujemy się montażem wszystkich dekoracji, demontażem, a nawet koordynacją wszystkich elemantów w wypożyczalni (świeczniki, obrusy, krzesła, wazony, dywany). Działemy na terenie całego kraju

Co związanego z realizacją usługi, było dla Ciebie jak do tej pory największym wyzwaniem?

Do każdego ślubu podchdzimy indywidualnie i stajemy na głowie aby uroczystość została w glowach pary młodej i ich gości naprawdę długo. Kochany żywe kwiaty, ale w dobie pandemi więkoszość z nas szuka oszczędności. dlatego proponujemy piekne dekoracje stowrzone na miarę, które można wykorzystać ponownie w tej samej lub zupełenie innej konfiguracji. Najbardziej zapadła nam w pamięci dekoracja utrzymana w kolorystyce czarnej. Główwnym motywem były ozdoby z paperu wykonane ręcznie. Pracę nad większością elementów rozpoczeliśmy około pół roku wcześniej aby ze wszystkim zdżążyć. Kolejny ślub powstał dla naszej klientki, która postawiła poprzeczkę jeszcze wyżej. Motywem przewodnim miałay być wątek pandemi i koronowairusa. Powstała speklakularna aranażacja z długch taśm, które były odpadem w produkcji fartuchów chirurgicznych. Podobno nikt nie mógł uwierzyć, że zastosowany materiał to właśnie odpad z produkcji. Także jak sami widzicie, często wychodzimy poza schematy.

Jakie pytania Pary Młode zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

Większość par, pyta o zakres prac i koszt usługi. My na pdstawie ankiety dotyczącej ilości osób i innych elementow okreslających stopień złożoności tematu wyceniamy za każdym razem projekt indywidulalnie. Zaczynajać od podstawy 3500 zł w górę.

Co znajduje się w Twojej podstawowej ofercie?

Nasza marka The Wedding Bells to p.w. autorskie dekoracje. Mamy w swojej ofercie również wypożyczalnię akcesorii do aranżacji takich jak stelaże pod kwiaty, stelaże pod brami, wazony, swieczniki, tkaniny itd. Ale również mamy w swojej ofercie gotowe dekoracje do wypozyzcenia i samodzielnego monatazu przez klienta. Jak i same stelaże jako podstwa do dekoracji ściany za PM , scianek zdjęć. Łuki, koła, hegsagramy, trójkaty. Ponadto nasza marka The Wedding Bells zajmuję się kompleksową organizacją ślubów. Koordynacją w dniu wesela, a także doradzctwem w postaci konsultacji dotyczących wyboru sali, fotografów, oprawy muzycznej, a nawet wizerunku Państwa Młodych

Z jakim wyprzedzeniem Młoda Para powinna złożyć u Ciebie zamówienie?

Tak naprawdę aby zarezerwować u nas konkretną datę, zazwyczaj jest to z rocznym wyprzedzeniem. Ale zdarzają nam się pary, które zgłaszają się do nas poł roku wcześniej a nawet 3-4 miesiące.

Jakie informacje Młoda Para powinna podać w trakcie składania zamówienia?

Każda oferta jest przygotowywana indywidualnie, w odniesieniu do oczekiwań i wyobrażeń Pary Młodej. Aby ją dla Państwa przygotować, potrzebuję większej ilości informacji: • imię i nazwisko: ………………………………………………………………………………………………………. • numer telefou/ adres e-mailowy ……………………………………………………………………………………………… • miejsce przyjęcia ………………………………………………………………………………………………………… • data przyjęcia ………………………………………………………………….. • ilość gości ………………………………………. • Kościół / miejsce …………………………………………………………………….. • Ceremonia w plenerze TAK/NIE • planowana godzina ślubu ………………………………………… • wybrany rodzaj stołów okrągłe ……………… prostokątne ……….. • stół prezydialny: podłużny…………….. owalny ………………….. • ilość stołów ………………………………………………….. • czy interesują Państwa kwiaty dla Pary Młodej? Bukiet TAK/NIE korsarz, TAK/NIE butonierki, TAK/NIE kwiaty dla Rodziców TAK/NIE inne………………………………………………………………….. TAK/ NIE • czy udało się już wybrać papeterię? (zaproszenia, menu, winietki) • czy jesteście zainteresowani wypożyczeniem dodatkowych dekoracji ( świeczniki lampiony, obrusy, wazony, podtalerze itd.) TAK/NIE • czy został już ustalony motyw przewodni uroczystości? (tematyczny, kolorystyczny) Styl: ………………………………………………….. Kolor przewodni ……………………………………………………… • czy udało się oszacować budżet, który chcecie Państwo przeznaczyć na aranżację? ……………………………………………………………………………. • czy chcecie aranżacje strefy chillout? TAK/NIE Przydatne będą także inspiracje/ zdjęcia/ np. z Pinterst:) Możecie wysłać zdjęcia swoich strojów. Im więcej wiem, tym lepiej zrozumiem Państwa koncepcję! Jak tylko uda nam się uzyskać odpowiedzi, przygotujemy dla Państwa propozycje. :) Czas oczekiwania na ofertę to 3-4 dni roboczych z uwagi na dużą liczbę zapytań. Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość :) Choć czasem naturalnie udaje nam się szybciej! ;)

Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Na samym początku przygotowujemy dla każdej pary młodej ofertę, na podstwie wypełnionej ankiety ( dotyczącej ilości osób, miejsca, zakresu pracy, zdjęć inspiracyjnych). W ciągu tygodnia przygotowujemy dla Państwa ofertę z kosztem dekoracji oraz cenami i linkami pozostałych dekoracji, dotyczących np wynajmu świeczników, obrusów, podtalerzy, stelaży pod kwiaty.... Po podpisaniu umowy wpłacają państwo 1000 zł zaliczki. Na dwa tygodnie przed weselem, pobieramy opłate przeznaczoną na zakupy kwiatówi i innych elementów dekoracyjnych (wyszczegolnionymi w tabelka excel dołączonej do umowy). A całą resztę związaną z wykonaniem dekoracji opłacają państwo w dniu wesela.

Co jeszcze poza podstawową ofertą, można u Ciebie znaleźć?

Nasza marka The Wedding Bells poza dekoracją zajmuję się również kompleksową organiazcją ślubu. Udzielamy konsultacji i zajmujemy się doradzctwem dotyczącym wyboru sali, cateringu, wizerunku pary młodej, dekoracji i innych dodatkowych atrakcji. Ponadto organizaujemy warsztaty artystyczne, dedykowane jako urozmaicenie wieczoru panieńskiego lub atrakcji weselnej.

Co najchętniej wybierają Młode Pary?

Pary Młode w większości wybierają styl klasyczny, w stronę romantycznej stylizacji. Ale równie popoularnym jest styl boho i rustykalny.

Kontakt - The Wedding Bells

The Wedding Bells dekoracje

facebook website instagram

Obrońców Tobruku 25/116 01-494 Warszawa

207 km od Częstochowy

261 km od Katowic

119 km od Łodzi

175 km od Białegostoku

154 km od w Kielc