MAGIC PARTY - DJ/Wodzirej/Konferansjer

Adrian Wójcik

MAGIC PARTY - DJ/Wodzirej/Konferansjer

Grębień 146, Wieluń

Pokaż telefon
Zadzwoń

O nas

DJ/Wodzirej/Konferansjer na Twoje/Wasze WESELE i nie tylko ! Oprawa muzyczna i oświetleniowa na każdą okazję. Niezapomniana zabawa i profesjonalne prowadzenie imprez. Wszystko czego potrzebujesz na swoje WESELE znajdziesz właśnie tutaj.

Do każdego klienta podchodzimy jak najlepiej tylko możemy. Pełen profesjonalizm to Nasza główna dewiza. Zadowolony klient, to najlepsza rekomendacja jaką można sobie wymarzyć. My marzenia zamieniamy na czyny, a czyny na pełen ogień na parkiecie tanecznym od samego początku, aż do końca !

Cenimy sobie kontakt z gośćmi, dzięki czemu przekonują się oni szybko, że ten wieczór jest jedyny i niepowtarzalny. Wykorzystując zabawy angażujemy dużą liczbę uczestników wesela, stwarzamy warunki, aby wszyscy goście mieli możliwość poznania poprzez wspólna integrację na parkiecie tanecznym.

W naszej ofercie oprócz samych pozytywnych wspomnień i bólu nóg po przetańczonej nocy znajdziecie również:
dekoracja światłem sali | ciężki dym | napis LOVE/MIŁOŚĆ | fotobudka

Postawcie na doświadczenie i niepowtarzalność. Chcecie, aby Wasze wesele było bardzo długo wspominane samymi pozytywnymi opiniami, to jesteście we właściwym miejscu !

Zastanawiacie się ? Macie jakieś pytania ? Coś Was nurtuje ?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź spotkania w cztery oczy. Bardzo chętnie odpowiemy na każde pytanie !

PRZEDZIAŁ CENOWY

3800 zł - 4500 zł

RODZAJ MUZYKI

Disco

Klasyczna

Lata 70’ 80’ 90’

Latino

Polskie

Pop

Rock

Zagraniczne

OPRAWA MUZYCZNA

Ciężki dym

Własne oświetlenie

Oferta - MAGIC PARTY - DJ/Wodzirej/Konferansjer

Wesele + poprawiny

3800 zł - 4500 zł

Dwa dni

Oprawa muzyczna wesela

2800 zł - 3500 zł

Jeden dzień - wesele

Poprawiny

1200 zł - 1600 zł

Poprawiny

Opinie - MAGIC PARTY - DJ/Wodzirej/Konferansjer

Ten usługodawca nie ma opinii

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi

Od jak dawna współpracujesz z Parami Młodymi?

Liczy się to, co potrafisz, a my potrafimy sprawić by Wasze wesele było niezapomniane !

Czym wyróżnia się Twoja oferta?

Elastyczne podejście do każdego klienta. Wszystko ustalamy razem i staramy się tak podejść do przebiegu Waszego wesela, aby był on dokładnie taki, jaki sobie wymarzyliście ! Zróżnicowanie muzyczne - łączymy muzycznie pokolenia, z odpowiednią jakością sprzętu. Zabawy, konkursy ? Dlaczego nie !? Nowoczesność z nutą tradycji to nasz PRIORYTET !

Co związanego z realizacją usługi, było dla Ciebie jak do tej pory największym wyzwaniem?

Nie było nic takiego.

Jakie pytania Pary Młode zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

Czy możemy mówić sobie po imieniu ? Osobiście nawet nalegamy ze swojej strony abyśmy przeszli na luźny tok konwersacji. Swobodny i miły tok rozmowy jest bardzo ważny w nawiązaniu kontaktu. Chcemy abyście czuli w Nas również "kolegów", a nie tylko potencjalnych zleceniodawców. Nie bali się zadawania pytań, a wręcz przeciwnie mieli ich jak najwięcej, tak abyśmy mogli na nie Wam odpowiedzieć. Wszystko to pozwoli na ustalaniu jak najlepszego przebiegu wesela. Czy Nasza oferta obejmuje również konferansjerkę ? Oczywiście ! Kontakt z gośćmi jest dla Nas bardzo ważny, bez tego nie wyobrażamy sobie udanego wesela. Udane wesele oprócz muzyki uzależnione jest od pozytywnego złapania kontaktu z Waszymi gośćmi, tak aby czuli się oni jak najlepiej. Dodatkowe atrakcje, które możemy Wam zaproponować ? -dekoracja światłem sali -ciężki dym -napis LOVE - biały -napis LOVE - rustykalny (w trakcie wprowadzania) -napis MIŁOŚĆ - pisany, biały (w trakcie wprowadzania) -fotobudka Współpracujemy z: -skrzypaczką Jaki repertuar proponujemy ? Tutaj jesteśmy bardzo elastyczni, otwarci na każdy rodzaj muzyczny. W tej kwestii nic Nas nie ogranicza. Możemy poprowadzić wesele według Waszych upodobań muzycznych, skupiając się głównie na konkretnych gatunkach muzycznych. Przy wyborze muzyki pamiętać musimy również o gościach. Ważnym elementem jest wcześniejsze rozpoznanie, przy jakich gatunkach muzycznych goście bawią się najlepiej. Gramy muzykę zagraniczną i polską. Największe przeboje pochodzące z lat 60, 70, 80 i 90. Muzyka z ostatnich 20 lat, muzyka współczesna. Z chęcią sięgamy po klasyki muzyki Pop, Rock, Rock n Roll, Latino, Dance, Club, Electronic. Czy goście weselni mogą zamawiać piosenki i dedykacje? Z wielką przyjemnością przyjmiemy propozycje muzyczne ze strony gości, o ile spełniają one wcześniej ustalone kryteria razem z Wami. Każdą propozycję staramy się zagrać najszybciej jak tylko będzie to możliwe.

Co znajduje się w Twojej podstawowej ofercie?

Wersja podstawowa zawiera profesjonalne nagłośnienie oraz oświetlenie z pozycji Naszego stanowiska DJ. Prowadzimy Was osobiście przez całe wesele, zarówno muzycznie jak i konferansjersko. Szeroki zakres utworów niezależnie od upodobań i gustów muzycznych. Organizacja nowoczesnych konkursów i zabaw integracyjnych w których goście weselni bardzo chętnie będą brali udział. Ośmieszającym i niesmacznym zabawą mówimy stanowcze NIE !

Z jakim wyprzedzeniem Para Młoda powinna zarezerwować u Ciebie termin?

Każdy termin rządzi się swoimi prawami. Do najczęściej obleganych terminów należy zdecydowanie okres letni. Takie terminy należy rezerwować przynajmniej z dwuletnim/rocznym wyprzedzeniem. Nie oznacza to, że nie znajdzie się jakiś wolny termin pół roku, lub nawet miesiąc przed przyjęciem weselnym. Termin na przyjęcia weselne organizowane w tygodniu można rezerwować dużo później, niż w weekend. Zawsze warto jednak pamiętać, że im szybciej tym lepiej ! Pozostałe terminy to okres karnawału/świąt tutaj również decyzje związane z rezerwacją terminu najlepiej podejmować dużo wcześniej, a mianowicie od roku do półtorej roku. Pozostałe terminy są w miarę elastyczne. Tak naprawdę, jeżeli nie posiadacie jeszcze sztywno ustalonego terminu, to jesteśmy bardzo elastyczni i możemy dopasować odpowiednio do Waszych sugestii.

Czy dajesz możliwość ustalenia lub modyfikacji repertuaru?

Zawsze listę utworów proponujemy ustalić wspólnie. Po przeprowadzonej rozmowie, zdobytej wiedzy na Wasz temat, jesteśmy w stanie idealnie wpasować się w Wasze i gości gusta muzyczne. Odpowiednio dobrana muzyka, to gwarancja pełnego parkietu od samego początku, aż do zakończenia imprezy. Na tym Nam właśnie zależy, a przede wszystkim Wam, by goście bawili się jak najlepiej tylko mogą

Jakie wymagania techniczne musi spełniać miejsce wesela?

Najważniejsze wymagania jakie musi spełnić sala weselna to: -możliwości podłączenia niezbędnego sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego do sieci elektrycznej o napięciu 220-240 V, - napięcie zasilania może wahać się w gniazdkach +/- 10V, -gniazdo zasilania umiejscowione do 10 m od stanowiska pracy, -odpowiednia ilość miejsca względem użytego sprzętu na danym przyjęciu weselnym.

Czy poza samą muzyką organizujesz też zabawy weselne?

Zdecydowanie TAK! Wspólne zabawy oraz integracja z gośćmi jest dla Nas bardzo ważna. Nowoczesne, a przede wszystkim nieośmieszające zabawy, to coś, na co stawiamy bardzo mocny nacisk. Organizujemy zabawy, które mobilizują dużą grupę gości bawiących się na weselu. Wywołująca uśmiech na twarzy integracja, miłe wspomnienia, a przy tym nuta rywalizacji, sprawia, że goście na długi czas zapamiętają Wasze wesele. Najważniejsze ! Zapamiętają BARDZO POZYTYWNIE, a nie wręcz przeciwnie. Zależy Wam na przyjęciu tylko i wyłącznie z BARDZO DOBRĄ MUZYKĄ ?! Zabawie tanecznej, która porwie parkiet i rozgrzeje go do czerwoności ? Żaden problem ! Realizacja takich wesel jest również dla Nas.

Do której godziny przeważnie grasz na weselu?

12 godzin od momentu rozpoczęcia wesela. Istnieje możliwość przedłużenia usługi.

Kontakt - MAGIC PARTY - DJ/Wodzirej/Konferansjer

MAGIC PARTY - DJ/Wodzirej/Konferansjer

facebook

Grębień 146 98-300 Wieluń

113 km od Wrocławia

60 km od Częstochowy

88 km od Łodzi

76 km od Opola

Poniedziałek

09:00 -21:00

Wtorek

09:00 -21:00

Środa

09:00 -21:00

Czwartek

09:00 -21:00

Piątek

09:00 -21:00

Sobota

10:00 -15:00

Niedziela

10:00 -15:00

Zobacz Dj-ów w Twoim województwie: