Drodzy Narzeczeni, na wstępie gratulujemy Wam decyzji o wstąpieniu w związek małżeński! Chcemy, aby Wasz Dzień Ślubu był pełen miłości, szczęścia i wewnętrznego spokoju - po to powstała nasza firma. Zadbamy o każdy, nawet najdrobniejszy detal Waszej ceremonii i przyjęcia weselnego, znajdziemy dla Was najlepszych usługodawców i sprawimy, że Dzień Waszego Ślubu będzie pełen magii!
Założycielką Dream of Wedding jest Joanna Krukowska-Głowińska - certyfikowany Wedding Planner, prawnik, autorka bloga (s)prawnie o ślubie, a przede wszystkim szczęśliwa żona?
* Co nas wyróżnia?
WIEDZA I DOŚWIADCZENIE
Naszą wiedzę i umiejętności potwierdzają zdobyte certyfikaty z zakresu organizacji ślubów i przyjęć weselnych, a przede wszystkim opinie zadowolonych klientów ?
BEZPIECZEŃSTWO
Efektywnie dbamy o bezpieczeństwo prawne naszych klientów dzięki posiadanemu wykształceniu prawniczemu i latach praktyki w zakresie negocjacji, sporządzania i weryfikacji poprawności umów
ZMYSŁ ARTYSTYCZNY I UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE
Dzięki wykształceniu muzycznemu nie tylko jesteśmy w stanie w sposób profesjonalny doradzić Wam w doborze oprawy muzycznej, ale także doskonale rozumiemy „dusze artystyczne”, którymi często okazują się podwykonawcy (wbrew pozorom - nie tylko muzycy ?) – branża artystyczna nie jest więc nam straszna!
PASJA
Naszą pasją jest uszczęśliwianie ludzi – chcemy, aby Dzień Waszego Ślubu był wyjątkowy, osobisty, pełen radości i miłości dlatego za każdym razem w swoją pracę wkładamy całe swoje serce!
Działamy na terenie województwa łódzkiego, mazowieckiego i wielkopolskiego. Na specjalne życzenie Pary Młodej zorganizujemy wesele w każdym miejscowości w Polsce!
Zachęcamy do kontaktu!
Zaplanujemy i zorganizujemy Wasz ślub ``od a do z`` i dopilnujemy, aby wszystko poszło zgodnie z planem!
1. Opracowanie wizji dnia ślubu na podstawie przedstawionych przez klienta oczekiwań i wymagań;
2. Przygotowanie kosztorysu organizacji przyjęcia weselnego;
3. Usługa typowania obiektu na przyjęcie weselne;
4. Usługa typowania miejsca na ceremonię zaślubin;
5. Opracowanie koncepcji przebiegu ceremonii;
6. Doradztwo w kwestiach organizacyjnych i formalnych;
7. Pomoc w dokonaniu wyboru dostosowanych do potrzeb klienta usługodawców, m.in.:
- fotograf,
- kamerzysta,
- oprawa muzyczna ceremonii,
- oprawa muzyczna przyjęcia weselnego,
- oprawa florystyczna oraz dekoracyjna miejsca ceremonii
i przyjęcia weselnego, florystyka transportu Pary Młodej,
- oprawa florystyczna Pary Młodej,
- papeteria ślubna (plan stołów, menu, winietki, tablica powitalna etc.),
- transport gości,
- transport Pary Młodej,
- makijażystka,
- fryzjer,
- kosmetologia i zabiegi z zakresu medycyny estetycznej
- wypożyczalnie gastronomiczne i catering,
- kwestie dotyczące rezerwacji noclegów dla gości weselnych,
- podziękowania dla gości,
- atrakcje weselne (fotobudka, food truck, barmix, ciężki dym, prosecco truck, lody tajskie, candy bar etc.),
- animator dla dzieci
8. Negocjowanie warunków, pomoc w zakresie podpisywania umów oraz rozliczeń usługodawcami;
9. Sporządzenie harmonogramu rozliczeń z usługodawcami;
10. Dokonanie rozliczenia z usługodawcami po wykonaniu usług (na życzenie klienta);
11. Kompleksowa koordynacja Dnia Ślubu:
- stworzenie scenariusza dnia ślubu i wesela,
- pilnowanie przestrzegania ustalonych godzin, przebiegu przygotowań,
- opieka nad gośćmi i Młodą Parą, rozwiązywanie sytuacji nagłych i kryzysowych,
- rozliczenie z usługodawcami (na życzenie klienta),
- stała komunikacja z dostawcami, podwykonawcami.
12. Wsparcie organizacyjne i techniczne na każdym etapie przygotowań.
Zaplanujemy i zorganizujemy Wasz ślub ``od a do z`` i dopilnujemy, aby wszystko poszło zgodnie z planem!
1. Opracowanie wizji dnia ślubu na podstawie przedstawionych przez klienta oczekiwań i wymagań;
2. Przygotowanie kosztorysu organizacji przyjęcia weselnego;
3. Usługa typowania obiektu na przyjęcie weselne;
4. Usługa typowania miejsca na ceremonię zaślubin;
5. Opracowanie koncepcji przebiegu ceremonii;
6. Doradztwo w kwestiach organizacyjnych i formalnych;
7. Pomoc w dokonaniu wyboru dostosowanych do potrzeb klienta usługodawców, m.in.:
- fotograf,
- kamerzysta,
- oprawa muzyczna ceremonii,
- oprawa muzyczna przyjęcia weselnego,
- oprawa florystyczna oraz dekoracyjna miejsca ceremonii i przyjęcia weselnego, florystyka transportu Pary Młodej,
- oprawa florystyczna Pary Młodej,
- papeteria ślubna (plan stołów, menu, winietki, tablica powitalna etc.),
- transport gości,
- transport Pary Młodej,
- makijażystka,
- fryzjer,
- kosmetologia i zabiegi z zakresu medycyny estetycznej
- wypożyczalnie gastronomiczne i catering,
- kwestie dotyczące rezerwacji noclegów dla gości weselnych,
- podziękowania dla gości,
- atrakcje weselne (fotobudka, food truck, barmix, ciężki dym, prosecco truck, lody tajskie, candy bar etc.),
- animator dla dzieci
8. Negocjowanie warunków, pomoc w zakresie podpisywania umów oraz rozliczeń usługodawcami;
9. Sporządzenie harmonogramu rozliczeń z usługodawcami;
10. Dokonanie rozliczenia z usługodawcami po wykonaniu usług (na życzenie klienta);
11. Kompleksowa koordynacja Dnia Ślubu:
- stworzenie scenariusza dnia ślubu i wesela,
- pilnowanie przestrzegania ustalonych godzin, przebiegu przygotowań,
- opieka nad gośćmi i Młodą Parą, rozwiązywanie sytuacji nagłych i kryzysowych,
- rozliczenie z usługodawcami (na życzenie klienta),
- stała komunikacja z dostawcami, podwykonawcami.
12. Wsparcie organizacyjne i techniczne na każdym etapie przygotowań.
- Pomoc w doborze sukni ślubnej
- Pomoc w doborze biżuterii ślubnej i dodatków
- Doradztwo w kwestiach stylizacji Panny Młodej (fryzura, make-up, manicure, pedicure, zabiegi kosmetyczne)
- Pomoc w doborze stroju dla Pana Młodego
- Doradztwo w kwestiach stylizacji Pana Młodego (fryzura, manicure, pedicure, zabiegi kosmetyczne)
5
IM
Ilona M
Asia pomogła zorganizować nasze wesele od A do Z, w kilka tygodni. Dopilnowała każdego szczegółu, zarówno jeśli chodzi o estetykę przyjęcia, jak i aspekty prawne. Wszystkie umowy z usługodawcami były sprawdzone co do przecinka, wynegocjowane z wielką starannością? Czuliśmy się więc spokojni i bezpieczni - i mogliśmy świętować ten dzień nie martwiąc się o nic (mimo ryzyka, ponieważ ślub odbył się 10.10, kiedy co chwilę wchodziły nowe obostrzenia). Asia mówiła nam, że cokolwiek się wydarzy - poradzimy sobie z tym. Dla Niej nie ma rzeczy niemożliwych ? Z całego serca polecamy usługi Dream of Wedding ❤ Profesjonalizm pod każdym względem, świetna organizacja, dobór najlepszych usługodawców, ale przede wszystkim spokój, bo na pewno wszystko pójdzie zgodnie z planem, a jak nie, to Asia zrobi tak, żeby było dobrze! ? Dziękujemy raz jeszcze!
3 lata temu
PS
Piotr S
Współpraca z Joanną to czysta przyjemność, miałem możliwość brać udział w jednej z jej sesji. Cała aranżacja, plan i organizacja dopięta na jak najwyższym poziomie. Gratulacje. Oby więcej takich konsultantek:)
4 lata temu
KG
Karolina G
Korzystaliśmy z usług Pani Asi w zakresie częściowej organizacji dnia ślubu - jesteśmy niezwykle zadowoleni z jej zaangażowania, kreatywności i włożonego serca w organizację najważniejszego dnia w naszym życiu! Wszystko dopięte na ostatni guzik, pełen profesjonalizm, niesamowita empatia. Gorąco polecamy i jeszcze raz dziękujemy!
4 lata temu
AW
Agnieszka W
Uroczystość ślubna była zrealizowana na najwyższym poziomie! Wybrana sala była wymarzonym miejscem, gdzie wszyscy goście wspaniale się bawili. Pyszne jedzenie oraz wspaniała obsługa na długo pozostanie w pamięci gości. Ten wyjątkowy dzień został zorganizowany bardzo starannie - zadbano o każdy, najmniejszy szczegół!
4 lata temu
PM
Paulina M
Asia to dobra dusza która ze smakiem zorganizuje Wasze wymarzone przyjecie. Świetnie odnajduje się w każdym stylu, kreatywne i niebanalne podejście do zadań gwarantuje doskonały efekt i 100% zadowolenia. Wesele z jej pomocą na pewno będzie pełniejsze i piękniejsze ?✨??
4 lata temu
Źródło: FacebookPS
Piotr S
Joanna brak mi słów co do niej 200% zorganizowania 200% pomysłowości i wizji najpiękniejszego dnia . Oddając się w jej ręce, każdy może być pewny, że marzenie o idealnym dniu są w zasięgu ręki i do zrealizowania. ,,Niektórzy ludzie szukają pięknych miejsc. Inni czynią miejsca pięknymi'' Widziałem kilka jej realizacji i cytat idealnie odzwierciedla to co robi.
4 lata temu
Źródło: FacebookAK
Agnieszka K
Joanna, Joanna i tylko Joanna! Asia pomagała przy organizacji naszego wesele w dniu 6 czerwca 2020r. i bez Jej pomocy i dobrego ducha nie dałabym rady. Asia jest w pełni profesjonalna, pomysłowa i pełna optymizmu. Ze zwykłej imprezy weselnej wyczarowała magiczne i niezapomniane przeżycia. Goście byli zachwyceni zarówno samym wystrojem, jak i całym planem wesela. Gorąco polecam! Asia to Wedding Planner pełen pasji do swojej pracy!
4 lata temu
Źródło: FacebookŁódź