Marlena Potrykus
10 lutego 1/U/7, Wejherowo
4.67
KG
Karolina G
Z całego serca chciałabym polecić Panią Marlenę jako osobę bardzo doświadczoną i jednocześnie z doskonałą umiejętnością zrozumienia oczekiwań panny młodej. Panią Marlenę na tle całej branży ślubnej wyróżnia szczerość oraz uczciwość. Pani Marlena pomogła mi dobrać wymarzoną suknie ślubną oraz doradziła dobór dodatków (buty, welon, biżuterię). Zachęcam do zwierzenia się ze swoich ślubnych marzeń Pani Marlenie, a ona na pewno pomoże je zrealizować. Dziś oglądając zdjęcia mogę na nowo zachwycać się dopasowaną do mojego gustu suknią ślubną.
3 dni temu
J
Joanna
Poszukiwania wymarzonej sukni ślubnej zakończone sukcesem w tym salonie. Przemiła obsługa, Pani bardzo pomocna i pokazująca wiele możliwości kombinacji tworzenia nowej wersji już istniejącej sukienki. Dużo cierpliwości i uśmiechu. Elastyczne godziny spotkania. Duży wybór sukienek do przymiarki, przystępna cena. Salon oferuje zakup nowej sukienki, albo wypożyczenie nowej uszytej na własne zamówienie. W poszukiwaniu sukni odwiedziłam salony w Gdańsku, Gdyni, a kupiłam w Wejherowie. Salon bardzo blisko stacji PKP Wejherowo, osiągalny dla niezmotoryzowanych. Naprawdę warto tu wstąpić i przetestować.
3 lata temu
Sylwia J
Obsługa, podejście do klientki, w pełni poświęcony czas, otwartość na pomysly i zmiany, ceny. Wszystko super :).
6 lat temu
Sylwia J
Obsługa, podejście do klientki, w pełni poświęcony czas, otwartość na pomysly i zmiany, ceny. Wszystko super :)
6 lat temu
K
Klientka
Obsługa- rewelacja, Panie w tym salonie \" nie wciskają na siłę\" sukien ślubnych dzięki czemu można poczuć się swobodnie, bez poczucia przytłoczenia; każdą suknię można dotknąć...( w niektórych salonach, z którymi się spotkałam było to surowo wzbronione), bardzo szeroka gama sukien ślubnych :-)
7 lat temu
SA
Salon A
Witam serdecznie Pani Druchna, Jest nam bardzo przykro, że nie zastały Panie nikogo w Naszym Salonie w Lęborku, ale z nagłych przyczyn zdrowotnych, Salon nie został w poniedziałek otwarty . A ja jako osoba decyzyjna w firmie,nie miałam możliwości od razu umieścić informacji na drzwiach salonu, gdyż nie mogłam bym jednocześnie w trzech miejscach naraz,wydaje mi się , że przekaz internetowy jest również istotny a taka informacja została umieszczona na stronie . Proszę o zrozumienie. Dziewczyna która nam się rozchorowła , jest osobą odpowiedzialną, dyspozycyjną, pracowitą i niech Panie uwierzą, że naprawdę się rozchorowała. Każdemu może się zdazyc .Nie oceniałabym innych nie znając zaistniałej sytuacji,przyczyn , powodu. Najlepiej napisac negatywną opinię, wierząc konkurencji ,która nigdy nie śpi.! Oni aż czekają na takie okazje!!! Pierwszy raz dziewczynie zdażyło się zachorować i tym samym nie przyjść do pracy , a konkurencja wie lepiej od Nas. Pozostaje mi Panie przeprosić I zaprosić na mierzenie w dogodnym dla Pań terminie po wcześniejszym ustaleniu terminu. Pozdrawiam Marlena Potrykus SALON MODY ŚLUBNEJ ASPENA
7 lat temu
D
Druchna
witam, jestem druhną, aspena ma swój salon także w Lęboru. byłam dzisiaj z koleżanką (przyszłą panna młodą) na mieście oglądać i przymierzać suknie ślubne. Chodząc po mieście chciałyśmy zajść do Aspeny ale oczywiście nic z tego. było zamknięte! Na drzwiach napisane dni i godziny otwarcia a tu w godzinie gdzie salon powinien być otwarty było zamknięte. ja rozumiem że każdemu może coś wypaść ale to zostawia się jakąkolwiek informację, karteczkę czy coś a oni nawet nie mają na drzwiach nr. tel. i nie jesteśmy jedyne. poszłyśmy do innego salonu i tam pani nam powiedziała, że tak często jest u nich zamknięte i klientki przychodzą do niej. Bez sensu jak dla mnie. duży NEGATYW
7 lat temu
10 lutego 1/U/7 84-200 Wejherowo