Agnieszka Laskowska-Jędraszek
Gdynia
Zaręczyny już za Wami?! Moje gratulacje!
Ale co dalej?
Może odkładacie organizację ślubu i wesela, bo nie macie czasu aby pomyśleć jak ma wyglądać Wasz ślub a co dopiero obrócić myśli w czyn? Na samą myśl o organizacji wesela, o poszukiwaniach dobrych podwykonawców, czujecie zmęczenie? Ledwo nadążacie z codziennymi obowiązkami? A może nie macie ochoty prowadzić rozmów z różnymi firmami i zastanawiać się która z nich jest lepsza? I nie chcecie w dniu ślubu przeżywać niepotrzebnych nerwów związanych z tym „czy oby na pewno wszystko zostało przewidziane i zaplanowane”? A może po prostu nie jesteście mobilni albo żyjecie poza granicami kraju, a właśnie w Polsce, na pomorzu chcecie, aby odbył się Wasz ślub i wesele?
Rozumiem Wasze problemy! Jakże wspaniale by było, gdyby organizacja własnego wesela polegała na uruchomieniu w zaciszu domowym laptopa, odebraniu emaila z zestawieniem ofert, rekomendacjami i odpisaniu, „wybieramy Podwykonawcę XY”. O ile łatwiej jest zorganizować wesele, jeśli wiecie że jest ktoś kto powie Wam, co jeszcze jest potrzebne do organizacji wesela z Waszych marzeń. Jakże było by łatwiej mieć anioła stróża, który w dniu ślubu zareaguje na nieprzewidziane sytuacje a Wy możecie celebrować swoje wesele.
Nie musicie się już o nic martwić, ja wszystkim się zajmę.
Nazywam się Agnieszka Laskowska-Jędraszek i pomagam Parom zorganizować ich wymarzony ślub i wesele.
Organizuje śluby i wesela w takim zakresie w jakim potrzebują tego moje Pary. Dzięki mojej pracy oszczędzacie czas, pieniądze i swoje nerwy. Czy nie są to wystarczające korzyści? Dzięki współpracy ze mną możecie przyjść po prostu na gotowe przyjęcie lub zaangażować się tylko w te obszary, które są dla Was przyjemne w organizacji. Ja zapewniam bezpieczeństwo Waszego wesela.
Zapraszam Was do kontaktu ze mną!
300 zł - 2000 zł
Jesteś w weselnych opałach? Weselny podwykonawca Was zawiódł i potrzebujecie wsparcia na cito? Zadzwoń i ustalimy co możemy dla Was zrobić.
1000 zł - 9999 zł
Organizacja na ostatnią chwilę a nawet na wczoraj ;) to to co mnie kręci. Z radością Wam pomogę, bez względu na to czy potrzebujecie wsparcia w jednej drobnej sprawie czy w kompleksowej usłudze. Zapraszam do kontaktu!
5
PO
Paulina O
Dzięki Agnieszce nasze wesele było idealne, ba, w ogóle doszło do skutku. Nie wyobrażam sobie organizacji wesela bez niej. Agnieszka włożyła w swoją pracę naprawdę dużo serca i wysiłku. Od wyszukania sali, Dj, fotograf itd., przez dogrywanie szczegółów, po pamiętanie o każdym kolejnym kroku. Już nie mówiąc o "znoszeniu nas", bo najłatwiejsi we współpracy chyba nie jesteśmy ;). Bez niej nie dalibyśmy rady! Ogromne dzięki!
2 lata temu
LS
Le S
Absolutny profesjonalizm! Od spotkania z Agnieszką rozpocznijcie planowanie wesela a reszta już będzie z górki! Nie wyobrażam sobie organizacji wesela bez Agnieszki! Dziękujemy i polecamy!!
3 lata temu
Źródło: FacebookMP
Monika P
Jestem zachwycona profesjonalizmem Agnieszki. Bardzo przemiła osoba , która swoją pracę wykonuje z pasją i zaangażowaniem. Jest bardzo kompetentna a przy tym urzeka swoją pogodą ducha. Jestem bardzo szczęśliwa , że Agnieszka podjęła się organizacji urodzin mojej córki. Dbała o każdy szczegół. Nie było żadnych problemów z komunikacją. Moja córka była zachwycona mówiąc , że były to najpiękniejsze urodziny - takie o jakich marzyła - i to najlepsza rekomendacja , że Agnieszka jest odpowiednim człowiekiem na odpowiednim miejscu. Dziękuję 💗
3 lata temu
Źródło: FacebookMT
Martyna T
Zupełnie nie mieliśmy czasu ani głowy do tego, aby ruszyć temat ślubu i wesela... miało się kiedyś wydarzyć, ale trwaliśmy w błogim "spokojnie, mamy jeszcze czas..." 😂 ...I tu nagle, jak z nieba, spadła nam Agnieszka. Zasiała w nas ziarenko wizji realizacji całego wydarzenia i zaraziła entuzjazmem 🥰 Praca z Agnieszką z Celebrujemy to niesamowite doświadczenie! To profesjonalistka w każdym calu. Genialna komunikacja, zaangażowanie i "flow" 😀 Czy ogarnęlibyśmy to samodzielnie? Nie. Nie tak szybko i nie tak sprawnie. To niesamowity komfort, kiedy możesz komuś zaufać i zlecić cały ogrom pracy, którego wymagają przygotowania. Wiem że z pomocą Agnieszki wszystko się uda i nie mogę się doczekać całej "akcji"😂 Polecam na maxa każdemu kto chce zaoszczędzić sobie czasu i stresu! 😀
3 lata temu
Źródło: FacebookAP
Anna P
I was planning my wedding in Sopot from overseas and Agnieszka helped make this process very easy. She not only recommended various venues that fit within my theme but she personally viewed them and sent me videos. Since I was unable to view venues in person, this was so reassuring (photos don’t always show you how the venue layout looks). Everything from flowers to decor she had set up a mutual Pinterest page so we could easily communicate the vision for the wedding. She would share ideas and I would do the same, this made me very comfortable with all decor options. Unfortunately we had to postpone the wedding due to Covid, but even then she took care of all the details. I am very much looking forward to rescheduling our wedding for 2021 and putting this perfect wedding into reality. Thank you Agnieszka for all your hard work, I look forward to celebrating our wedding with you in the near future.
4 lata temu
Źródło: FacebookPoniedziałek
12:00 -21:00
Wtorek
12:00 -21:00
Środa
12:00 -21:00
Czwartek
12:00 -21:00
Piątek
12:00 -21:00
Sobota
12:00 -21:00
Niedziela
12:00 -21:00
Godziny spotkań zależne od potrzeb Klienta