Hot Up Event

Przemysław Krzyżelewski

Hot Up Event

Stargardzka 33E, Pyrzyce

(8)
Pokaż telefon
Zadzwoń

O nas

Cześć, Miło, że jesteś ! 

Kilka słów o Nas, jesteśmy małą rodzinną firmą z ogromnym zasobem energii, którą chcemy przekładać na organizację ważnych dla Was wydarzeń, czy to Ślub, Wesele, Chrzciny, Komunia, Urodziny, Impreza Plenerowa czy Firmowa.

Zajmujemy się zarówno organizacją od "A do Z", jak również wynajmem poszczególnych Dekoracji, Namiotów
i Atrakcji, głównie Barmix - czyli Automatyczny Barman oraz Fotobudki.

PRZEDZIAŁ CENOWY

700 zł - 3500 zł

Oferta - Hot Up Event

Drink Bar

700 zł - 3500 zł

Barmix pomoże zaskoczyć Twoich gości oraz uatrakcyjnić event!

Automatyczny barman posiada do wyboru aż 8 Menu między innymi na: wódce, malibu, whisky, biały rum, gin, a także MENU BEZALKOHOLOWE - idealne na Dzień Dziecka, Mikołajki, Kinderbal. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Obsługa Barmixa jest bardzo prosta – wystarczą dwa naciśnięcia.
Jedno w celu wybrania odpowiedniego drinka, drugie w celu wybrania mocy drinka (ma zastosowanie dla drinków alkoholowych).

Jesteśmy oficjalnym BARMIX Partnerem co gwarantuję obsługę na najwyższym poziomie.

Obsługa barmańska

300 zł - 500 zł

Sam Barmix to za mało ? Nie ma problemu, oferujemy pomoc w jego obsłudze oraz "drinki z ręki". Przez całą imprezę zajmiemy się uzupełnianiem, pomocą w obsłudze oraz serwowaniem dodatkowych drinków w tym whisky, jagermeister w kilku odsłonach i klasycznie mojito.

Bańki mydlane

60 zł - 120 zł

W swojej ofercie mamy dwa duże generatory Baniek Mydlanych. Idealne na pierwszy taniec, wyjście z kościoła, "tło" przy składaniu gości.

Opinie - Hot Up Event

5

8 opinii

Dodaj opinię

Obsługa

Oferta

Ceny

Atmosfera

avatar

Bartłomiej P

Super Barmani polecamy

5 miesięcy temu

AK

Aleksandra K

Najlepsza firma w okolicy! Konkurencyjne ceny 👌Najwyższej klasy sprzęt, obsługa na najwyższym poziomie - chłopaki są niezastąpieni ✌️ Polecam usługi firmy Hot Up Event.

7 miesięcy temu

Źródło: Facebook

WT

Wojciech T

dobry kontakt, usługi na wysokim poziomie, wszystko zgodnie z moimi oczekiwaniami. dziękuje!

9 miesięcy temu

Źródło: Facebook

DF

Dominika F

polecam!

9 miesięcy temu

Źródło: Facebook

IR

Iga R

Szybko, sprawnie i bez zbędnych problemów.

9 miesięcy temu

Źródło: Facebook

AN

Antoni N

Serdecznie dziękuje za świetną i udaną współpracę, będę Was polecać znajomym.

9 miesięcy temu

Źródło: Facebook

EU

Eliza U

Świetni fachowcy, pomogą, doradzą i nie skasują "jak za zboże" :)

9 miesięcy temu

Źródło: Facebook

Pytania i odpowiedzi

Od jak dawna współpracujesz z Parami Młodymi?

Cześć! Nazywam się Przemysław Krzyżelewski i od około 10 lat zajmuję się na co dzień tematem wynajmu. Przez ostatnie 8 lat zajmowałem się głównie wynajmem aut, wcześniej przez ponad 2 lata pracowałem w firmie eventowej, organizując od postaw najróżniejsze wydarzenia: od wystaw i wernisaży, przez imprezy tematyczne, takie jak mikołajki, aż do potężnych imprez firmowych dla nawet 10 000 Gości. W sezonie 2022 wystartował projekt Hot Up Event i od maja pomagamy wam tworzyć wspaniałe wesela.

Czym wyróżnia się Twoja oferta?

Zbliża się Wasz Wielki Dzień? Twoja pociecha lub bliska osoba ma urodziny w najbliższym czasie? Chcesz zintegrować swoich pracowników, aby byli zgranym zespołem i pracowali bardziej efektywnie? Powierz nam organizację Twojego przyjęcia! 1. Przełożymy Twoje potrzeby w rzeczywistość! Zaplanujemy je kompleksowo od samych podstaw, dzięki czemu nie musisz osobiście pilnować każdego szczegółu. 2. Nadal się rozwijamy! Nawet jeśli nie widzisz w naszej ofercie konkretnej pozycji, na której Ci zależy, postaramy się zapewnić ją dla Ciebie, ponieważ stale poszerzamy nasz asortyment. 3. Twoja satysfakcja jest dla nas priorytetem! Nie ma jednego dobrego przepisu na przyjęcie, koniec z utartymi schematami. Każdy potrzebuje czegoś innego i ma własną wizję, dlatego do każdego wydarzenia podchodzimy indywidualnie. 4. Nie musisz wydawać mnóstwa pieniędzy na rzeczy, które prawdopodobnie przydadzą Ci się tylko raz! Zgodnie z kulturą #NieKupujWynajmij za drobną opłatą udostępnimy Ci nasze dekoracje i wyposażenie adekwatne do Twojego eventu. 5. Dajemy Ci gwarancję najwyższej jakości. Zależy nam, aby nasi Klienci wracali do nas i polecali nas wśród znajomych. Korzystając z naszych usług masz pewność, że dołożymy wszelkich starań, abyś był zadowolony z efektu końcowego, wykorzystując do tego profesjonalny sprzęt wysokiej jakości i zapewniając przeszkoloną obsługę naszych atrakcji.

Co związanego z realizacją usługi, było dla Ciebie jak do tej pory największym wyzwaniem?

Nie boimy się wyzwań i zawsze jesteśmy do nich dobrze przygotowani. Ostatnim wyzwaniem jakiego się podjęliśmy, a jest niestandardowe to znalezienie wojskowego hummera, jako auto do ślubu. Oczywiście się udało ! :)

Jakie pytania Pary Młode zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

Najczęstsze pytanie to oczywiście o cenę, tu niestety nie ma nigdy jednoznacznej odpowiedzi. Nasze usługi są elastyczne i zawsze skrojone na miarę Twoich potrzeb.

Co znajduje się w Twojej podstawowej ofercie?

Nasza podstawowa oferta jest szeroka: - konsultacje ślubne - wynajem BARMIXA, czyli Automatycznego Barmana - Fotobudka - Akcesoria Weselne, np. Wódkowóz - Dekoracje Weselne, np. Napisy LED, Ścianki (serce, Heksagon) - Auta do Ślubu: BMW 7, Dodge Ram, Volvo V60, Opel Corsa A

Z jakim wyprzedzeniem Młodzi powinni zarezerwować u Ciebie termin?

Z reguły mamy rezerwację na 3-6 miesięcy w przód, czym szybciej tym pewniej, że termin będzie dostępny :)

Ile czasu trwa przeważnie wykonanie Twojej usługi?

Najchętniej zostajemy do KOŃCA ! Przychodzimy pierwsi i wychodzimy ostatni to nasza niepisana zasada !

Czy do realizacji usługi miejsce musi spełniać jakieś wymagania techniczne?

Do realizacji nie potrzeba specjalnych wymagań, w przypadku fotobudki i Barmixa fajnie gdy na miejscu jest prąd, jeżeli nie, to zabierzemy własny agregat, nie ma budynku? Spoko zabierzemy namiot!

Co jest największą zaletą Twojej atrakcji?

Największą zaletą naszych atrakcji jest ich szeroka gama w jednym miejscu, od dużego Heksagonu bo 2,5 na 2,3m do ślubu plenerowego, baniek, mydlanych do pierwszego tańca, Barmixa do serwowania wspaniałych drinków, po fotobudkę która uwieczni wspaniałych gości! Wszystko okrojone świetną ceną i profesjonalizmem!

Jaki wariant Twojej oferty jest najchętniej wybierany przez Młode Pary?

Najczęściej wybierany Pakiet to Barmix z Obsługą + Fotobudka, do tego otrzymujesz 30% Rabatu na Dekorację i Akcesoria Weselne !

Kontakt - Hot Up Event

Hot Up Event

facebook website Usługodawca oświadczył, że jest przedsiębiorcą. NIP: 8531490679

Stargardzka 33E 74-200 Pyrzyce

38 km od Szczecina

23 km od Stargardu

Hot Up Event poleca

Zobacz Wieczory panieńskie i kawalerskie w Twoim województwie:

Zobacz Wieczory panieńskie i kawalerskie w pobliżu:

Zobacz innych usługodawców w mieście Pyrzyce: