Hot Up Event

Przemysław Krzyżelewski

Hot Up Event

Stargardzka 33E, Pyrzyce

(9)

O nas

Tworzymy niezapomniane śluby od maja 2022! Specjalizujemy się w imprezach plenerowych, wynajmie Baru/Barmix i Fotobudki. Nasz Barmix serwuje drinki w 8-15 sekund, a shoty dodają energii. Fotobudka na 4h lub Całą Noc, z obsługą i animacją gości. Oferujemy także namioty w różnych rozmiarach, idealne na poprawiny. Unikalne dekoracje dla wyjątkowego dnia. Zapraszamy na kawę, omówimy szczegóły!

PRZEDZIAŁ CENOWY

1200 zł - 6500 zł

Oferta - Hot Up Event

Drink Bar

3500 zł - 5000 zł

Jak wygląda wynajem baru?
Przyjeżdżamy około 2h przed rozpoczęciem imprezy i zostajemy do samego końca! (max 12h od przyjazdu). Drinki przygotowujemy głównie z pomocą Barmixa, czyli Automatycznego Barmana, czas przygotowania 1 napoju to od 8 do 15 SEKUND! Co sprawia, że nie ma kolejek. W międzyczasie przez cały okres imprezy przygotowujemy shoty i roznosimy je po sali. Jeżeli w menu nie znajdziesz swojego ulubionego napoju, możemy przygotować go w dużych słojach, dedykowanym nalewaku do drinków (chłodzony lodem!) lub przygotujemy je na bieżąco z "ręki".

Dlaczego robimy shoty? Powodów jest kilka: To my podchodzimy do gości, co przełamuje barierę strachu/wstydu/ niepewności. Nie każdy ma ochotę na drinka (pojemność szklanki 300ml) ale na shota 40ml już tak, przy tym są idealne do toastów i jako "paliwo" podczas piosenki "jedzie pociąg z daleka".

Fajnie, ale ile to może kosztować!?
Cena za imprezę na sezon 2024 to koszt około 4-5 tys za około 100 osób.
Na cenę mają wpływ: liczba gości na imprezie, wybrane menu i co najważniejsze apetyt gości.

W swojej ofercie mamy również Fotobudkę, możesz wynająć ją samą lub w Pakiecie z Barem co serdecznie polecamy!

Bańki mydlane

60 zł - 120 zł

W swojej ofercie mamy dwa duże generatory Baniek Mydlanych. Idealne na pierwszy taniec, wyjście z kościoła, "tło" przy składaniu gości.

Fotobudka

900 zł - 2000 zł

Fotobudke przygotowujemy przed rozpoczęciem wesela, gdy na sali nie ma jeszcze gości, nie chcemy zwracać ich uwagi. Aktualnie na sezon 2024 przewidujemy 2 opcje wynajmu: 4h oraz Całą Noc. Zaczynamy pracę o umówionej godzinie z reguły jest to 20 i przez cały czas przy fotobuce znajduję się co najmniej 1 osoba, która obsługuje i animuje gości. Pomagamy stanąć w najlepszym miejscu, wybrać fajne gadżety, przybrać dobrą pozę oraz namawiamy do uzupełniania księgi gości!

Koszt fotobudki to 4h - 1200zł Cała Noc - 2000zł
Kosz fotobudki w przypadku pakietu z Barmixem to 900zł i 1500zł za całą noc.

Opinie - Hot Up Event

5

9 opinii

Dodaj opinię

Obsługa

Oferta

Ceny

Atmosfera

Wygląd salonu

KS

Krzysztof S

Mega świetna robota. Ogromny plus za roznoszenie na tacach szotów. Zadowoleni goście weselni. Bardzo dziękuję. Będę polecał każdemu Wasze usługi.

5 miesięcy temu

avatar

Bartłomiej P

Super Barmani polecamy

2 lata temu

AK

Aleksandra K

Najlepsza firma w okolicy! Konkurencyjne ceny 👌Najwyższej klasy sprzęt, obsługa na najwyższym poziomie - chłopaki są niezastąpieni ✌️ Polecam usługi firmy Hot Up Event.

2 lata temu

Źródło: Facebook

WT

Wojciech T

dobry kontakt, usługi na wysokim poziomie, wszystko zgodnie z moimi oczekiwaniami. dziękuje!

2 lata temu

Źródło: Facebook

DF

Dominika F

polecam!

2 lata temu

Źródło: Facebook

IR

Iga R

Szybko, sprawnie i bez zbędnych problemów.

2 lata temu

Źródło: Facebook

AN

Antoni N

Serdecznie dziękuje za świetną i udaną współpracę, będę Was polecać znajomym.

2 lata temu

Źródło: Facebook

Pytania i odpowiedzi

Od jak dawna współpracujesz z Parami Młodymi?

Cześć! Nazywam się Przemysław Krzyżelewski i od około 10 lat zajmuję się na co dzień tematem wynajmu. Przez ostatnie 8 lat zajmowałem się głównie wynajmem aut, wcześniej przez ponad 2 lata pracowałem w firmie eventowej, organizując od postaw najróżniejsze wydarzenia: od wystaw i wernisaży, przez imprezy tematyczne, takie jak mikołajki, aż do potężnych imprez firmowych dla nawet 10 000 Gości. W sezonie 2022 wystartował projekt Hot Up Event i od maja pomagamy wam tworzyć wspaniałe wesela.

Czym wyróżnia się Twoja oferta?

Zbliża się Wasz Wielki Dzień? Twoja pociecha lub bliska osoba ma urodziny w najbliższym czasie? Chcesz zintegrować swoich pracowników, aby byli zgranym zespołem i pracowali bardziej efektywnie? Powierz nam organizację Twojego przyjęcia! 1. Przełożymy Twoje potrzeby w rzeczywistość! Zaplanujemy je kompleksowo od samych podstaw, dzięki czemu nie musisz osobiście pilnować każdego szczegółu. 2. Nadal się rozwijamy! Nawet jeśli nie widzisz w naszej ofercie konkretnej pozycji, na której Ci zależy, postaramy się zapewnić ją dla Ciebie, ponieważ stale poszerzamy nasz asortyment. 3. Twoja satysfakcja jest dla nas priorytetem! Nie ma jednego dobrego przepisu na przyjęcie, koniec z utartymi schematami. Każdy potrzebuje czegoś innego i ma własną wizję, dlatego do każdego wydarzenia podchodzimy indywidualnie. 4. Nie musisz wydawać mnóstwa pieniędzy na rzeczy, które prawdopodobnie przydadzą Ci się tylko raz! Zgodnie z kulturą #NieKupujWynajmij za drobną opłatą udostępnimy Ci nasze dekoracje i wyposażenie adekwatne do Twojego eventu. 5. Dajemy Ci gwarancję najwyższej jakości. Zależy nam, aby nasi Klienci wracali do nas i polecali nas wśród znajomych. Korzystając z naszych usług masz pewność, że dołożymy wszelkich starań, abyś był zadowolony z efektu końcowego, wykorzystując do tego profesjonalny sprzęt wysokiej jakości i zapewniając przeszkoloną obsługę naszych atrakcji.

Co związanego z realizacją usługi, było dla Ciebie jak do tej pory największym wyzwaniem?

Nie boimy się wyzwań i zawsze jesteśmy do nich dobrze przygotowani. Ostatnim wyzwaniem jakiego się podjęliśmy, a jest niestandardowe to znalezienie wojskowego hummera, jako auto do ślubu. Oczywiście się udało ! :)

Jakie pytania Pary Młode zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

Najczęstsze pytanie to oczywiście o cenę, tu niestety nie ma nigdy jednoznacznej odpowiedzi. Nasze usługi są elastyczne i zawsze skrojone na miarę Twoich potrzeb.

Co znajduje się w Twojej podstawowej ofercie?

Nasza podstawowa oferta jest szeroka: - konsultacje ślubne - wynajem BARMIXA, czyli Automatycznego Barmana - Fotobudka - Akcesoria Weselne, np. Wódkowóz - Dekoracje Weselne, np. Napisy LED, Ścianki (serce, Heksagon) - Auta do Ślubu: BMW 7, Dodge Ram, Volvo V60, Opel Corsa A

Z jakim wyprzedzeniem Młodzi powinni zarezerwować u Ciebie termin?

W tym przypadku nie ma reguły, najczęściej terminy rezerwowane są od 6 do 12 miesięcy wcześniej.

Ile czasu trwa przeważnie wykonanie Twojej usługi?

Najchętniej zostajemy do KOŃCA ! Przychodzimy pierwsi i wychodzimy ostatni to nasza niepisana zasada !

Czy do realizacji usługi miejsce musi spełniać jakieś wymagania techniczne?

Do realizacji nie potrzeba specjalnych wymagań, w przypadku fotobudki i Barmixa fajnie gdy na miejscu jest prąd, jeżeli nie, to zabierzemy własny agregat, nie ma budynku? Spoko zabierzemy namiot!

Co jest największą zaletą Twojej atrakcji?

Największą zaletą naszych atrakcji jest ich szeroka gama w jednym miejscu, od dużego Heksagonu bo 2,5 na 2,3m do ślubu plenerowego, baniek, mydlanych do pierwszego tańca, Barmixa do serwowania wspaniałych drinków, po fotobudkę która uwieczni wspaniałych gości! Wszystko okrojone świetną ceną i profesjonalizmem!

Jaki wariant Twojej oferty jest najchętniej wybierany przez Młode Pary?

Najczęściej wybierany Pakiet to Barmix z Obsługą + Fotobudka, do tego otrzymujesz 30% Rabatu na Dekorację i Akcesoria Weselne !

Kontakt - Hot Up Event

Hot Up Event

Usługodawca nie przekazał nam informacji, czy prowadzi działalność gospodarczą.

Stargardzka 33E 74-200 Pyrzyce

Zobacz Wieczory panieńskie i kawalerskie w Twoim województwie:

Zobacz Wieczory panieńskie i kawalerskie w pobliżu:

Zobacz innych usługodawców w mieście Pyrzyce: