Paulina Gac
Ul. Tysiąclecia 14, Krosno
1.8
DD
Damian D
Zamówiliśmy dwie różne próbki zaproszeń ślubnych ze strony internetowej. Na wysłanie próbek czekaliśmy ponad tydzień, mimo informacji na stronie o 2 dniowym przygotowywaniu zamówienia, a następnie wysyłce. Dla porównania z innej firmy wysyłka była na drugi dzień. Na odpowiedź dotyczącą zapytania o datę wysyłki - wysłaliśmy wiadomość mailową, sms również dzwoniliśmy (nikt nie odbierał) też czekaliśmy kilka dni. Ale to nic. Najgorsza jest jakość próbek. Próbki przyszły zabrudzone, wygięta pieczęć, źle wydrukowane, co widać na zdjęciach, rozwarstwione. Pokuszę się o opinie, że z najtańszej drukarki atramentowej wyszłaby lepsza jakość druku. Nie wiem jak takie coś można wysłać klientowi. Stanowczo odradzam zakup zaproszeń ślubnych w tej firmie skoro tak wyglądają ,,reprezentatywne próbki”. Dodatkowo firma zadeklarowała zwrot pieniędzy jednak do tej pory nic nie otrzymaliśmy. Firma poprosiła również o wycofanie opinii tłumacząc się tym, że jeden wadliwy produkt wpływa na cały wizerunek firmy (pragnę napomknąć, że otrzymaliśmy 2 produkty kiepskiej jakości).
2 lata temu
ul. Tysiąclecia 14 38-400 Krosno