Masz w głowie mętlik? Nie masz pojęcia za co zabrać się w pierwszej kolejności? Zapytaj o to konsultantkę ślubną z Love Story.
Odpowiemy na każde Twoje pytanie - nawet z serii tych głupich, bo uważamy, że nie ma pytań głupich - są tylko głupie odpowiedzi.
CO DALEJ?
Gdy już rozwikłasz wszystkie nurtujące Cię zagwozdki z chęcią pomożemy Ci przystąpić do działania. Przygotujemy dla Ciebie harmonogram i kosztorys - tutaj ścieżki są dwie:
1. Zaplanujemy wszystko tak, aby zmieścić się w budżecie, którym dysponujesz.
2. W postaci widełek przedstawimy Ci wydatki z jakimi musisz się liczyć. Na tej podstawie zdecydujesz jaki budżet chcesz przeznaczyć na organizację Twojego ślubu i wesela.
W CZYM MOŻEMY CIĘ WYRĘCZYĆ?
Poza tym, że nie staniemy za Ciebie przed ołtarzem, to praktycznie we wszystkim. :)
Znajdziemy dla Ciebie każdego podwykonawcę - choćbyśmy miały wygrzebać go spod ziemi. Ustalimy z nimi najlepsze dla Ciebie warunki i wynegocjujemy najniższe ceny. Posiadamy rozbudowaną bazę kontaktów. Dla wszystkich tych osób Ty będziesz klientem "jednorazowym" (przynajmniej każda potencjalna Młoda Para decydując się na ślub, z takiego założenia wychodzi), ale wedding planner, który na co dzień zajmuje się organizacją ślubów i wesel, będzie klientem, który może powrócić przy okazji innego zlecenia.
Zajmiemy się także koordynacją dnia ślubu. Na swoje barki weźmiemy lawinę pytań, która w tym dniu spada na Nowożeńców. Wam pozostanie jedynie cieszyć się chwilą i sobą nawzajem. Przy naszym udziale nic nie ma prawa doprowadzić Was do łez (łzy szczęścia wskazane - wyjątek od reguły). Wszystkie problemy rozwiązujemy tak, aby nic nie było w stanie popsuć Wam humorów.
NA JAKIM OBSZARZE DZIAŁAMY?
Organizujemy eventy na terenie województwa mazowieckiego, lubelskiego i podlaskiego. Niemniej jednak wykreślamy z naszego słownika słowo "niemożliwe" i jeśli chcielibyście zaprosić nas do współpracy także na innym obszarze, to bardzo chętnie podejmiemy rękawicę. ;)
99 zł - 5900 zł
Ten usługodawca nie ma opinii
Dodaj opinięSiedlce