Monika Dąbek
Polecani w tej kategorii
Pokaż więcej
Zorganizuję Wasze wesele w stylu Old Money, Royal Wedding, Minimalistycznym lub Quiet Luxury Wedding
👉 Wyręczę Was w większości zadań związanych z organizacją wesela (przygotowuję oferty, zestawienia, porównania, bookuje terminy, umawiam terminy degustacji i przymiarek, rozmowy z usługodawcami itd.)
👉 Przygotuję dla Was oryginalne pomysły na scenariusz wesela, unikatowe atrakcje i/lub niecodzienne dekoracje (lub zrobimy tradycyjne wesele ;)
👉 Sprawię, że poczujecie się swobodnie, bez oceniania, a Wasze potrzeby będą usłyszane i zrozumiane
👉 Wasze wesele będzie spersonalizowane w najdrobniejszym szczególe i zrobi efekt WOW na Was i Waszych Gościach
ORGANIZOWAŁAM WESELA W:
Hotelu Starym, Pałacu Goetz, Hotelu Arłamów, Crystal Palace, Hotelu Copernicus, Rezydencji Luxury, Pałacu Tłokinia, Endorfinie w Warszawie i wielu innych pięknych miejscach w całej Polsce...
O mnie:
⏩ 10 lat doświadczenia
⏩ najmniejsze przyjęcie dla 8, a największe dla 460 gości
⏩ 50 podwykonawców na jednym weselu
⏩ Kraków i cała Polska
⏩ Limituję liczbę organizowanych wesel rocznie, aby móc poświecić Wam odpowiednią ilość czasu
⏩ Zawsze osobiście koordynuję wesele
⏩ Odbyłam certyfikowane szkolenie przygotowujące do zawodu wedding plannera, rekomendowane przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych
⏩ Ukończyłam podyplomowo Akademię Menadżera
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE
Monika Dąbek
600 zł
1 zł - 1 zł
Kompleksowa usługa organizacji obejmuje:
✅ przygotowanie moodboard'u koncepcyjnego przyjęcia
✅ rekomendację usługodawców z 20 kluczowych dziedzin (m.in. lokalizacja, fotograf, video, atrakcje, zespół, DJ, konferansjer, cukiernie, moda ślubna, itd.)
✅ rezerwację terminów
✅ negocjowanie warunków umów
✅ realizowanie zamówień
✅ pomoc w wyborze strojów ślubnych
✅ uzgodnienie logistyki
✅ ustalanie spotkań degustacyjnych
✅ uszczegółowienie serwisu kelnerskiego
✅ planowanie działań i terminów ich realizacji
✅ przypominanie o terminach płatności
✅ podpowiadanie tradycji ślubnych i zasad ślubnego savoir vivre
✅ kontrolowanie ustaleń montażowych i demontażowych
✅ pośredniczenie w ustaleniach technicznych między obiektem, a usługodawcami
✅ zaplanowanie ustawień sali i usadzenia gości
✅ bookowanie noclegów i transferów
✅ stworzenie scenariusza dnia ślubu i wesela
✅ przygotowanie dedykowanych agend dla obiektu i wszystkich usługodawców
✅ czuwanie nad budżetem ślubnym i rozliczeniami
✅ OSOBISTE UCZESTNICZENIE w koordynacji dnia ślubu i wesela
i Wasze specjalne życzenia, ustalone wspólnie na spotkaniu
Ten usługodawca nie ma opinii
Dodaj opinięKraków
Poniedziałek
10:00 -17:00
Wtorek
10:00 -17:00
Środa
10:00 -17:00
Czwartek
10:00 -17:00
Piątek
10:00 -17:00
Pracujemy od poniedziałku do piątku. W niedziele i święta wypoczywamy zbierając siły na kolejny tydzień twórczej pracy.