DJCrucian - Dj/Wodzirej, Konferansjer, Wesela, Eventy

Paweł Karasiński

DJCrucian - Dj/Wodzirej, Konferansjer, Wesela, Eventy

(128)
Pokaż telefon
Zadzwoń

O nas

Potrzebujecie osoby, która zadba, aby z parkietu nie wiało nudą? Żaden problem, wieloletnie doświadczenie oraz nieustanna aktywność przy obsłudze wesel, imprez okolicznościowych oraz eventów jest tego gwarancją. Zawsze doradzę, podzielę się wiedzą i pomogę uniknąć ślubnych pułapek. Można na mnie polegać, pilnuję abyście nie mieli stresu w tym najważniejszym dla Was dniu. Z największych hitów i aktualnych przebojów tworzę wybuchową mieszankę, która łączy pokolenia i sprawia, że nogi same rwą się do tańca!

Oferuję swoje usługi w wielu wydarzeniach wymagających oprawy muzycznej, m.in.:
- wesela i poprawiny,
- imprezy firmowe, integracyjne, wszelkiego rodzaju eventy,
- urodziny, imieniny, jubileusze, spotkania klasowe,
- studniówki i bale gimnazjalne,
- imprezy tematyczne, festyny, dyskoteki.

Niezależnie od tego jakiego rodzaju imprezę mam poprowadzić, zawsze jestem przygotowany w 100%. Jestem w stanie zadbać o doskonałe wrażenia audiowizualne w każdych warunkach. Zapewniam profesjonalne nagłośnienie oraz oświetlenie bazujące na najnowszych rozwiązaniach LED (podstawowa dekoracja sali światłem - GRATIS). Posiadam szeroką bazę dodatków (pirotechnikę, ciężki dym, miny dymne itd. itp.) W cenie zawiera się również dojazd (50/100km) oraz kompletne prowadzenie uroczystości wg ustalonego scenariusza (powitanie gości, pierwszy taniec, podziękowania, oczepiny oraz wszystkie dodatkowe elementy). Jestem elastyczny, otwarty na propozycje i sugestie z Państwa strony, każda uroczystość jest inna, nie mam sztywnego cennika. Dopasowuję moją ofertę zarówno do wymagań jak i możliwości Pary Młodej.

Zależy mi na pozytywnej, zdrowej relacji, aby obydwie strony były zadowolone ze współpracy. Klienci wspominają, że fajnie się ze mną pracuje :) W chwili obecnej mogę śmiało powiedzieć, że jestem dla Państwa najlepszym wyborem, aby poprowadzić planowaną imprezę.

PRZEDZIAŁ CENOWY

4800 zł - 7500 zł

RODZAJ MUZYKI

Disco

Disco Polo

Lata 70’ 80’ 90’

Latino

Polskie

Pop

Rock

Zagraniczne

OPRAWA MUZYCZNA

Ciężki dym

Wesele dwujęzyczne

Własne oświetlenie

WYRÓŻNIENIA

Wedding.pl Wybór Par Młodych 2023 Wedding.pl Wybór Par Młodych 2022 Wedding.pl Wybór Par Młodych 2021 Wedding.pl Wybór Par Młodych 2020

Oferta - DJCrucian

Oprawa muzyczna wesela

4800 zł - 7500 zł

Każda uroczystość jest inna, nie mam sztywnego cennika. Uważam, że bardzo ważne jest spotkanie, abym mógł Państwa poznać, porozmawiać o Waszej wizji, pomysłach, a jeżeli jest taka potrzeba to zaproponować coś od siebie.Jestem przekonany, że moje wieloletnie doświadczenie pomoże nam wspólnie stworzyć wybuchową mieszankę na ten wieczór :)

Moja oferta (pakiety PRO, PLATINUM w różnych konfiguracjach) zawiera:
- brak ograniczeń czasowych (w rozsądnych granicach, oferta obejmuje najczęstszy format wesela - 10 godzin, jeżeli trzeba zostać dłużej to oczywiście jestem do Państwa dyspozycji, kwestia ustalenia warunków),
- PROfesjonalne nagłośnienie (PLATINUM zapytaj!),
- PROfesjonalne oświetlenie (PLATINUM zapytaj!),
- kompletne prowadzenie uroczystości wg ustalonego scenariusza (powitanie gości, pierwszy taniec, podziękowania dla rodziców, oczepiny oraz wszystkie dodatkowe elementy),
- GRATIS 1 - dojazd (do 50km) (PLATINUM do 100km),
- GRATIS 2 - dekoracja sali światłem, do 5 punktów świetlnych (PLATINUM - do 10 punktów)
- GRATIS 3 - w pakiecie PRO - pirotechnika w postaci fontann iskier - dwa wystrzały do pierwszego tańca lub tortu (PLATINUM - 4 wystrzały).

Jestem otwarty na propozycje i sugestie z Waszej strony. Moja oferta jest elastyczna, staram się dopasować zarówno do wymagań jak i do możliwości Pary Młodej. O wszystkim można i należy porozmawiać, aby obydwie strony czuły się komfortowo i były zadowolone ze współpracy. Chciałbym uniknąć sytuacji, w której z powodu symbolicznych 50 złotych moja oferta zostałaby odrzucona.

Repertuar i konkursy omawiam podczas spotkania, każdy element powinien i jest poprzedzony Waszą akceptacją, wszystko ma być tak jak sobie to zaplanujemy. Przyjeżdżam na miejsce kilka godzin wcześniej, wszystko przygotowuję, rozstawiam i o zaplanowanej godzinie jestem do dyspozycji Państwa i gości. Jestem samowystarczalny, mam własne stanowisko, okablowanie, cały potrzebny osprzęt.

W ofercie, jako opcję dodatkową, posiadam również nagłośnienie i mikrofony do ślubu w plenerze, dwanaście fontann scenicznych (wystrzały iskier), fontanny "do ręki", wiatraki iskier, kolorowe miny dymne, kompletną dekorację sali światłem (nawet 20 punktów, w zależności od możliwości na sali), karaoke oraz sprzęt do prezentacji multimedialnych. Współpracuję również z wieloma profesjonalistami z branży i mogę zapewnić (w zależności od wolnych terminów) dwuosobowy skład w postaci osobnego wodzireja, drugiego dj-a lub dodatkowego człowieka do obsługi świateł. Ciężki dym do pierwszego tańca i tortu, podświetlane napisy (np. LOVE, MIŁOŚĆ), fotobudkę/360stopni/foto(retro)lustro, animatorkę, karykaturzystkę, clowna, magika, barmanów z własnym barem, wokalistkę, zespół kaszubski oraz instrumentalistów (do wyboru saksofon (POLECAM!), elektryczne skrzypce, trąbka, akordeon). Mam w ofercie również podziękowania dla rodziców w formie "Gala Oskarów", a jako alternatywę dla klasycznej księgi gości - Pokój Wspomnień lub Księga Gości "AUDIO".

Poprawiny

1600 zł - 2000 zł

Poprawiny to tradycja, kontynuacja wesela, szczególnie gdy poprzedniego dnia uroczystość była prowadzona przez zespół lub orkiestrę to właśnie dj jest znakomitym pomysłem, powiewem świeżości, impulsem do dalszej zabawy. Wydaje mi się, że szaleństwa na drugi dzień mają zupełnie inny wymiar, mniejsze ciśnienie, szczególnie dla Pary Młodej. Jeżeli wcześniej czuli się stremowani, byli zabiegani i zajęci obowiązkami gospodarzy wesela to poprawiny są momentem, aby odpocząć, złapać oddech. Jeżeli poprawiam prowadzone przeze mnie wesele to muzycznie staram się nie powtarzać z utworami z poprzedniego wieczoru, preferuję muzykę lekką i przyjemną, aby Ci, którzy chcą dalej wariować, mieli na to okazję, a tym odpoczywającym nie utrudniać wypoczynku i relaksu po całonocnym szaleństwie.

Opinie - DJCrucian

4.99

128 opinii

Dodaj opinię

Obsługa

Oferta

Jakość muzyki

Ceny

Atmosfera

M

Magdalena

Polecam Pawła z serca. Przeprowadził dla mnie cudowną imprezę z okazji urodzin. Wybierając Pawła macie gwarancję udanej zabawy, tyle i aż tyle!

3 tygodnie temu

MP

Marta P

Według nas kluczem do dobrej zabawy na weselu jest wybranie odpowiedniej osoby która ją poprowadzi, dlatego żeby nasze wesele było udane i niezapomniane wybraliśmy Pawła. Kontakt z nim jest bezproblemowy, odpisuje od razu i jest otwarty na propozycje i pomysły. W dniu ślubu od samego pojawienia się na sali dosłownie prowadził nas za rękę. Podchodził w trakcie imprezy zapowiadając co nas zaraz czeka, jak musimy się przygotować, proponował co można zrobić, nawet pytał jak się czujemy i czy wszystko nam odpowiada. A co najważniejsze tak dobierał muzykę że parkiet był pełny a wręcz muzyką zwoływał ludzi na niego. Jesteśmy zadowoleni bo przerosło to nasze oczekiwania! Wesele trwało dłużej niż planowaliśmy, co mówi samo za siebie. Z całego serca polecamy Pawła!! Opinie nie kłamią!

1 miesiąc temu

MS

Marcin S

Paweł to niesamowity człowiek, który sprawił, że Nasze wesele było po prostu cudowne. Zadbał tak naprawdę o wszystko, atmosferę, przebieg wesela i oczywiście o świetną zabawę. Już od pierwszej rozmowy wiedzieliśmy, że świetnie się dogadamy i nie moglibyśmy wybrać lepszego DJ. DJ Crucian to ekspert w swoim fachu, zawsze uśmiechnięty, wesoły, reaguje w mig i dostosowuje atrakcje i tempo wesela, do tego co dzieje się na sali. Idealnie dobrał utwory, przez co nikt nie chciał zejść z parkietu, szczególnie my jako Para Młoda. Również czuliśmy się mega zaopiekowani, bo dzięki niemu wiedzieliśmy o wszystkim co się miało wydarzyć, kiedy i w jaki sposób to zrobimy. Dziękujemy z całego serca za najlepiej przetańczoną noc w naszym życiu, a wszystkim serdecznie polecamy. Paweł to gwarancja niezapomnianego wesela i wspomnień gości, że zabawę prowadził najlepszy DJ jakiego można sobie wymarzyć.

1 miesiąc temu

P

Paulina

DJ Crucian spisał się świetnie jako odpowiedzialny za oprawę muzyczną na naszej imprezie okolicznościowej! Jego umiejętność doboru utworów idealnie wpasowała się w klimat wydarzenia, a goście nie mogli usiedzieć w miejscu. Wprowadził niesamowitą atmosferę, a jego interakcje z publicznością były bardzo naturalne i zabawne. Świetnie reagował na nastroje gości i potrafił dostosować muzykę do ich oczekiwań. Zdecydowanie polecam DJ-a Cruciana na każdą imprezę! :)

1 miesiąc temu

PS

Paulina S

DJ Crucian spisał się świetnie jako odpowiedzialny za oprawę muzyczną na naszej imprezie okolicznościowej! Jego umiejętność doboru utworów idealnie wpasowała się w klimat wydarzenia, a goście nie mogli usiedzieć w miejscu. Wprowadził niesamowitą atmosferę, a jego interakcje z publicznością były bardzo naturalne i zabawne. Świetnie reagował na nastroje gości i potrafił dostosować muzykę do ich oczekiwań. Zdecydowanie polecam DJ-a Cruciana na każdą imprezę! :)

1 miesiąc temu

MP

Mateusz P

Z wielką przyjemnością możemy polecić Pawła jako najlepszego DJ'a na wesele. Paweł jest elastyczny pod kątem doboru muzyki, wsłuchuje się w gusta muzyczne i tworzy świetne playlisty. W trakcie wesela trzymał rękę na pulsie, konsultował najważniejsze sprawy i dbał żeby na parkiecie cały czas trwała dobra zabawa. W trakcie organizowania imprezy Paweł był bardzo pomocny, doradzał nam w wielu sprawach, o których nawet byśmy nie pomyśleli. Podpowiadał i sugerował różne rozwiązania ale nigdy nie narzucał swojego zdania. Dawno nie spotkaliśmy tak pozytywnej i otwartej osoby. Wszyscy goście byli zachwyceni muzyką jaką puszczał i nim samym. Mamy nadzieję, że będzie jeszcze okazja do spotkania się na innej imprezie, bo wiemy że będzie udana. Z pozdrowieniami, Karolina i Mateusz

1 miesiąc temu

KP

Karolina P

Z wielką przyjemnością możemy polecić Pawła jako najlepszego DJ'a na wesele. Paweł jest elastyczny pod kątem doboru muzyki, wsłuchuje się w gusta muzyczne i tworzy świetne playlisty. W trakcie wesela trzymał rękę na pulsie, konsultował najważniejsze sprawy i dbał żeby na parkiecie cały czas trwała dobra zabawa. W trakcie organizowania imprezy Paweł był bardzo pomocny, doradzał nam w wielu sprawach, o których nawet byśmy nie pomyśleli. Podpowiadał i sugerował różne rozwiązania ale nigdy nie narzucał swojego zdania. Dawno nie spotkaliśmy tak pozytywnej i otwartej osoby. Wszyscy goście byli zachwyceni muzyką jaką puszczał i nim samym. Mamy nadzieję, że będzie jeszcze okazja do spotkania się na innej imprezie, bo wiemy że będzie udana. Z pozdrowieniami, Karolina i Mateusz

1 miesiąc temu

Pytania i odpowiedzi

Od jak dawna współpracujesz z Parami Młodymi?

Obsługą imprez weselnych zajmuję się od 2011 roku, a w ogóle dj-em jestem już 26 lat (!) Pierwsze kroki stawiałem w trójmiejskich klubach i imprezowniach, aż gdy po pięciu sezonach poznawania nowego dla mnie świata w najróżniejszych miejscach, od knajp studenckich przez klasyczne dyskoteki po hotelowe night cluby nastał okres 10-letniej rezydentury w jednej z pomorskich dyskotek co ukształtowało mnie jako dj-a, którym się stałem. W międzyczasie współpraca z Agencjami Rozrywkowymi i Eventowymi, zakup sprzętu, odpowiedniego auta oraz merytoryczna inwestycja w siebie i można było zacząć działać na własny rachunek.

Czym wyróżnia się Twoja oferta?

Moja oferta wyróżnia się przede wszystkim elastycznością! Nie ma żadnych sztywnych zasad, utartych schematów czy cennika. Każde wesele jest inne, a co za tym idzie inny jest zakres wymagań. Staram się dopasować zarówno do oczekiwań Pary Młodej jak i ich możliwości. Niczego nie narzucam, wsłuchuję się w ich wizję i przedstawiam sposoby realizacji, zarówno od strony scenariusza, repertuaru, a kończąc na sprzęcie i dodatkach. Każdy element weselnej układanki można wykonać na kilka sposobów lub zupełnie go usunąć. Dodatkowo, w trakcie wesela, wcielam się delikatnie w rolę Wedding Plannera, zależy mi, aby realizacja przebiegała sprawnie, dynamicznie, bez opóźnień, to ja pilnuję harmonogramu i jestem w stałym kontakcie z obsługą sali.

Co związanego z realizacją usługi, było dla Ciebie jak do tej pory największym wyzwaniem?

Wyzwania mają to do siebie, że należy je pokonywać! Każda realizacja to wyzwanie, staram się nie popadać w rutynę i traktuję każde następne zlecenie jakby było najważniejsze w mojej karierze. Wesele to bardzo indywidualna sprawa i zawsze daję z siebie 200%, aby Para Młoda i Goście byli w pełni zadowoleni i wybawieni. Co było największym wyzwaniem do tej pory? Chyba wybór i wyszukanie odpowiedniego auta gdy pod koniec 2022 roku postanowiłem wymienić cały sprzęt na nowy :D Nagle okazało się, że wysłużony VAN 7-osobowy jakby się skurczył :) Obecnie, VW T6 w wersji LONG pomieści bez problemu dwa komplety sprzętu więc jestem gotowy na każde nowe wyzwanie!

Jakie pytania Pary Młode zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

Z doświadczenia wiem, że chyba najbardziej stresującym momentem wesela dla większości Par Młodych jest pierwszy taniec. Pytają czy można nie tańczyć, a może skrócić, a może razem z gośćmi, co będzie jak się pomylimy... Wątpliwości jak i sposobów na ich rozwiązanie jest wiele, ale o tym opowiadam na spotkaniu :)

Co znajduje się w Twojej podstawowej ofercie?

Moja podstawowa oferta zawiera kompletną obsługę uroczystości weselnej według ustalonego wcześniej scenariusza, dojazd (do 50km), oraz montaż i demontaż sprzętu. Zapewniam profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie miejsca wyznaczonego do tańca, oraz dwa GRATISY - dekorację sali światłem plus 2 wystrzały pirotechniczne tzw. fontanny iskier do pierwszego tańca lub tortu. W ofercie, jako opcję dodatkową, posiadam również nagłośnienie i mikrofony do ślubu w plenerze, dwanaście fontann scenicznych (wystrzały iskier), kompletną dekorację sali światłem (nawet 20 punktów, w zależności od możliwości na sali), karaoke oraz sprzęt do prezentacji multimedialnych. Współpracuję również z wieloma profesjonalistami z branży i mogę zapewnić (w zależności od wolnych terminów) drugiego dj-a, osobnego wodzireja, dodatkowego człowieka do obsługi świateł, ciężki dym, podświetlane napisy (np. LOVE, MIŁOŚĆ), fotobudkę/360stopni/foto(retro)lustro, animatorkę, karykaturzystkę, clowna, magika, barmanów z własnym barem, wokalistkę, zespół kaszubski oraz instrumentalistów (do wyboru saksofon (POLECAM!), elektryczne skrzypce, trąbka, akordeon).

Z jakim wyprzedzeniem Para Młoda powinna zarezerwować u Ciebie termin?

Prawidłowa odpowiedź na to pytanie jest tylko jedna :) Jak najwcześniej! Moment, w którym znana będzie dokładna data to ta chwila kiedy należy pomyśleć o podpisaniu umowy z dj-em. Jeżeli Para Młoda jest zdecydowana na współpracę należy bezzwłocznie kontaktować się, aby podpisać umowę i mieć pewność, że data nie przepadnie. 90% umów podpisuję z 1-2 letnim wyprzedzeniem.

Czy dajesz możliwość ustalenia lub modyfikacji repertuaru?

Oczywiście, że tak, nie mam z tym absolutnie problemu. Bardzo często otrzymuję od Par Młodych playlisty z piosenkami, bez których nie wyobrażają sobie tego dnia. Najczęściej kilkanaście/kilkadziesiąt utworów, które dają mi wyobrażenie, w którą stronę, wg nich, powinno zmierzać wesele pod kątem muzycznym. Staram się wykorzystać z tego jak najwięcej podczas imprezy, w końcu to Ich dzień! Zapewniam bogatą dyskografię (należę do ogólnopolskiego stowarzyszenia dj-ów, którego jestem aktywnym członkiem, posiadam ważną legitymację VIP oraz wszelkie certyfikaty dotyczące utworów z licencją na publiczne odtwarzanie), nigdy nie gram z kartki, obserwuję gości i natychmiast reaguję na to się dzieje na parkiecie. Nie mam najmniejszego problemu, aby pogodzić różne pokolenia, stawiam na przeboje ponadczasowe, tzw. evergreen-y, które wszyscy doskonale znają i śpiewają :) nagrania od lat 60-tych przez 70-80-90-00-10-20 i obecne hity wprost z list przebojów, polskie i zagraniczne. Wesele z disco-polo lub bez. Jest całe mnóstwo świetnych piosenek, a jedna noc jest zdecydowanie za krótka żeby zaprezentować chociaż ułamek z nich. Wciąż bywam w dyskotekach i klubach na terenie Trójmiasta i ogólnie województwa pomorskiego. Dobrze czuję się również w imprezach tematycznych (np. w stylu PRL, 80s, 90s) oraz stricte Latino lub House, dostosowuję się do potrzeb w danej sytuacji.

Jakie wymagania techniczne musi spełniać miejsce wesela?

Nie mam dużych wymagań, cały mój sprzęt jest oparty na nowoczesnych rozwiązaniach LED więc jest w pełni energooszczędny. Jeżeli chodzi o elektrykę to standardowo, podstawą jest gniazdo 1-fazowe 230V o stabilnych parametrach sieci spełniających obowiązujące normy. W zależności od wyboru pakietu znaczenie może mieć wielkość sali, a co za tym idzie, ilość miejsca przeznaczonego na moje stanowisko. Za każdym razem trzeba podejść do sprawy indywidualnie.

Czy poza samą muzyką organizujesz też zabawy weselne?

Tak, oprócz bycia dj-em, jestem przecież prowadzącym i konferansjerem więc nie boję się używać mikrofonu, jest to dla mnie naturalne. Nic z kartki, natychmiastowa reakcja na to co dzieje się na parkiecie. Prowadzenie wesela wg ustalonego scenariusza, werbalna współpraca z innymi podwykonawcami czy jakiekolwiek interakcje z gośćmi. Zabawy i atrakcje około muzyczne to wciąż nieodłączny element większości wesel. Odcinam się kompletnie od żenujących konkurencji i zadań, które kojarzą się z weselami sprzed kilku dekad, stawiam na rozrywkę nowoczesną, quizy i konkursy integracyjne, wszystko z klasą i ze smakiem.

Do której godziny przeważnie grasz na weselu?

Najczęściej do godziny 4, ale jest to sprawa bardzo indywidualna. Zależy, o której zaczyna się uroczystość lub na ile godzin Para Młoda ma podpisaną umowę z salą.

Kontakt - DJCrucian

DJCrucian - Dj/Wodzirej, Konferansjer, Wesela, Eventy

website facebook youtube instagram Usługodawca oświadczył, że jest przedsiębiorcą. NIP: 5851333514

Sopot

12 km od Gdańska

8 km od Gdyni

53 km od Kościerzyny

19 km od Rumi

99 km od Bydgoszcz

Zobacz Dj-ów w Twoim województwie: