Highland Conference Hotel

Katarzyna

Highland Conference Hotel

Skarboszewo 30, Naruszewo

(40)
Pokaż telefon
Zadzwoń

O nas

Zrobimy wszystko, aby ten dzień był wyjątkowy i dokładnie taki, jak sobie wymarzysz!

Zależy Ci na malowniczej okolicy, pięknym tle do zdjęć, oryginalnym menu - powierz nam organizacje przyjęcia weselnego.

Zadbamy o każdy szczegół i dołożymy wszelkich starań, aby w pełni odpowiedzieć na Twoje potrzeby.

Nasze atuty:
- oryginalna sala restauracyjna w rustykalnym stylu, w której odnajdą się dekoracje zarówno w eleganckim minimalizmie jak i stylu boho,
- wieloletnie doświadczenie i wiedza, którą chętnie się dzielimy,
- możliwość skomponowania własnego menu,
- wyjątkowa lokalizacja,
- oryginalny dziedziniec,
- cały obiekt to Zdrowa Strefa – miejsce, gdzie promujemy zdrową żywność oraz produkty sezonowe od lokalnych dostawców,
- elastyczność i "szycie na miarę każdej uroczystości",
- noclegi ze śniadaniem - dla Nowożeńców gratis,
- noclegi ze śniadaniem w specjalnych cenach dla Gości weselnych,
- zewnętrzny basen w starym sadzie,
- uroczy teren zielony wokół sali restauracyjnej - niezależnie od pory roku czy pogody.

Nasza oferta:
- tradycyjne powitanie chlebem i solą,
- apartament ze śniadaniem dla Młodej Pary - bezpłatnie,
- uroczysta kolacja,
- bufet z przekąskami i sałatami,
- słodki kącik – ciasta własnego wypieku, owoce,
- bufet z napojami gorącymi i zimnymi - bez ograniczeń,
- druga gorąca kolacja - kulinarna atrakcja wieczory,
- trzecie ciepłe danie po północy,
- specjalne menu dla dzieci.
- dania wegetariańskie lub wegańskie,
- noclegi ze śniadaniem,
- stała opieka managera podczas trwania całego przyjęcia,
- bufety tematyczne,
- before party i poprawiny,
- możliwość skomponowania menu,
- specjalne ceny alkoholi.

PRZEDZIAŁ CENOWY

299 zł - 349 zł

hotel-bed

MIEJSCA NOCLEGOWE

75

couple-man-woman

LICZBA GOŚCI

do 100

house-1

LICZBA SAL

1

USTAWIENIE STOŁÓW

Okrągłe

Prostokątne

OPIS MIEJSCA

Dekoracje

Grill

Klimatyzacja

Kuchnia

Nocleg

Ogród

Parking

Patio

Teren zamknięty

TYP SALI

Hotel na wesele

Ogród na wesele

Restauracja na wesele

Wesele w stodole

STYL SALI

Wesele w stylu boho

Wesele w stylu leśnym

Wesele w stylu minimalistycznym

Wesele w stylu retro

Wesele w stylu romantycznym

Wesele w stylu rustykalnym

Wesele w stylu vintage

WYRÓŻNIENIA

Wedding.pl Wybór Par Młodych 2020

Oferta - Highland Conference Hotel

Menu weselne - Wariant 1

349 zł - 369 zł

SZALEŃSTWO LETNIEJ NOCY
Wesele od maja do września

Menu zawiera pakiet napoi bezalkoholowych bez limitu oraz ciasta własnego wypieku.

Piątek - niedziela - osoba dorosła 100%
Poniedziałek - czwartek - upust -10%
Dzieci 3-10 lat 50 %
Podwykonawcy 50% menu

Bezpłatny parking dla wszystkich Gości.

Marzysz o kameralnym przyjęciu w klimatycznym miejscu dla kilkunastu osób - skontaktuj się z nami.

Menu weselne - Wariant 2

329 zł - 349 zł

ZŁOTO JESIENI/BLASK WIOSNY
Wesele w miesiącach marzec, kwiecień i październik.

Menu zawiera pakiet napoi bezalkoholowych bez limitu oraz ciasta własnego wypieku.

Piątek - niedziela - osoba dorosła 100%
Poniedziałek - czwartek - upust -10%
Dzieci 3-10 lat 50 %
Podwykonawcy 50% menu

Bezpłatny parking dla wszystkich Gości.

Marzysz o kameralnym przyjęciu w klimatycznym miejscu dla kilkunastu osób - skontaktuj się z nami.

Menu weselne - Wariant 3

299 zł - 319 zł

ZIMOWA BAŚŃ
Wesele od listopada do lutego

Menu zawiera pakiet napoi bezalkoholowych bez limitu oraz ciasta własnego wypieku
Prezent od HCH - aromatyczne, grzane wino na początek udanej zabawy.

Piątek - niedziela - osoba dorosła 100%
Poniedziałek - czwartek - upust -10%
Dzieci 3-10 lat 50 %
Podwykonawcy 50% menu

Bezpłatny parking dla wszystkich Gości.

Marzysz o kameralnym przyjęciu w klimatycznym miejscu dla kilkunastu osób - skontaktuj się z nami.

Promocje
    26.04.2025 (sobota)
    - 10% Zniżki
    16.05.2025 (piątek)
    - 5% Zniżki

Opinie - Highland Conference Hotel

5

40 opinii

Dodaj opinię

Obsługa

Oferta

Wygląd sali

Ceny

Atmosfera

KZ

Katarzyna Z

To już piąta nasza impreza organizowana w tym przepięknym miejscu. Pierwsza to urodziny mamy, kolejne to narodziny córki, chrzciny, wieczór panieński, aż w końcu nasze Wesele! Nie wyobrażamy sobie innego miejsca na tak ważny dla nas dzień. Była to najlepsza decyzja jaką mogliśmy podjąć. Dziękujemy serdecznie wszystkim pracownikom Highland Conference Hotel za zorganizowanie tak cudownej imprezy. Przede wszystkim za pełen profesjonalizm, dostosowanie się do naszych potrzeb, elastyczność, doradztwo i pomoc na każdym etapie przygotowań. Doceniamy Państwa profesjonalizm i oczywiście przepyszne jedzenie. Dziękujemy serdecznie !

3 tygodnie temu

avatar

Magda W

Serdecznie dziękujemy za przygotowanie niezapomnianego przyjęcia weselnego. Jesteśmy szczęśliwi, że mogło się ono odbyć w Państwa obiekcie, pomimo "szalejącego wirusa". Urokliwe miejsce i pyszne jedzenie zachęca do częstych powrotów, na pewno jeszcze nie raz -my oraz nasi goście weselni - skorzystamy z Państwa usług ? Pozdrawiamy Magda i Krzysiek

4 lata temu

AL

Aleksandra L

To wyjątkowe miejsce było naszym spełnieniem marzeń jeśli chodzi o ślub w plenerze i przyjęcie weselne. Cudowny, niepowtarzalny klimat, w otoczeniu samej natury to strzał w 10 dla tych, którzy cenią sobie styl eko, boho i rustykalizm. Od samego początku mieliśmy fantastyczny kontakt z menadżerami, którzy służyli nam rada i dobrym słowem. Obsługa przesympatyczna. Jedzenie....boskie i pięknie podane. Czuliśmy się w tym dniu, przez cała ekipę Rancza, ugłaskani i wypieszczeni :) , Nasi goście bardzo sobie chwalili wybór miejsca i przepyszne jedzenie. Szczególne podziękowania dla Pani Kasi, za profesjonalizm, klasę ale również za spotkania i rozmowy pełne życzliwości i uśmiechu. Ten piękny dzień już za nami ale na pewno jeszcze tam wrócimy. Życzymy całej ekipie dalszych sukcesów i do zobaczenia! Jesteście cudowni! Ola i Patryk

4 lata temu

ŁB

Łukasz B

Highland ma wspaniałą atmosferę ale samo miejsce to nie wszystko. Pani Kasia, Pan Jarek, oraz Pan Henio, nie zapominając o doskonałym szefie kuchni i reszcie obsady, stanowią świetnie zgrany i bardzo zaangażowany zespół. Goście z naszego przyjęcia weselnego byli zachwyceni miejscem i organizacją, wszystko było dopięte na ostatni guzik. Dziękuję wszystkim za wysiłek włożony w przygotowanie przyjęcia i czuwanie nad jego sprawnym przebiegiem. Dla niezdecydowanych, szukających odpowiedniego miejsca lub po prostu tego „czegoś”, koniecznie zaglądnijcie do Highland na dzień lub dwa a są spore szanse, że udzieli się Wam atmosfera tego miejsca. PS. mimo 32 stopniowego upału w dniu ślubu, wśród drzew było mega przyjemnie i nawet pełna "zbroja" już po chwili nie przeszkadzała.

4 lata temu

J

Joanna

Highland to wymarzone miejsce na wesele. Wiedzialam, ze wlasnie tam bede brala slub juz jak kilka lat temu przyjechalismy na rancho na weekendowe SPA. To magiczne miejsce z niepowtarzalna obsluga. Pani Kasia nawet w dzien slubu zrobila mi bukiet z kwiatow z ogrodu. Pan Jarek ogarnial cala impreze przez cala noc. Pan Henio, Pani Asia i kucharze to nisamowity mix, ktory sprawil, ze nasz dzien byl magiczny. Wesele natomiast to jedno, ale before i after party to najlepsze imprezy na jakich byli nasi znajomi (ich slowa). Basen jest idealny na te gorace dni. Cala niedziele przesiedzielismy wlasnie tam przy grillu. Highland to niepowtarzalne miejsce, gdzie wszystko idzie zgodnie z planem. Polecam serdecznie.

4 lata temu

Katarzyna Ż

Jeśli wesele to tylko tu, w Highland Conference Hotel! Jestem przeszczęśliwa, że zorganizowaliśmy wesele właśnie tutaj z pomocą cudownej Pani menager Kasi, która ma głowę pełnią pomysłów i nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Obiekt posiada wszystkie atuty, które biorą pod pod uwagę przyszli Państwo Młodzi. Lokalizacja jest bardzo dogodna, ogród wokół budynków wręcz magiczny - piękny i sielski - idealny do wykorzystania podczas wymarzonej sesji zdjęciowej w miesiącach wiosennych i letnich, czy jesienią (z czego skorzystaliśmy - polecam!), a także świetny jako alternatywa dla gości aby odetchnąć na chwilę pomiędzy tanecznymi szaleństwami. Klimat tego miejsca, to uczta dla oczu, a serwowane potrawy to uczta dla podniebienia. Wszystko było przepyszne, jedzenie -palce lizać, na wysokim poziomie, pięknie podane. Wszystko było zorganizowane z pełnym profesjonalizmem, dzięki czemu czuliśmy się bardzo odstresowani i wylosowani na naszym przyjęciu. Cudowne miejsce. Wraz z mężem jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru sali weselnej, goście świetnie się bawili i nie szczędzili komplementów na temat HCH, będąc pod wrażeniem uroku i atmosfery hotelu/sali. Dzięki temu Nasz najważniejszy dzień mi się kojarzył się pięknymi widokami i sielskim-anielskim klimatem. Obsługa, kuchnia jaki i Pani meneger spisali się wzorowo. Pragnę też podziękować wpaniałanym właścicielom. To oni stworzyli to miejsce, które tętni autentycznością i prezentuje najwyższy poziom usług. Oceniam wszytko na 5 gwiazdek. Gdybym mogła, przyznałabym 6!

4 lata temu

avatar

Jarosław Ż

Serdecznie polecam to magiczne miejsce, które już na zawsze będzie kojarzyć się z jednym z najwspanialszych dni w moim życiu. Dziękuję organizatorom, pani Kasi za przepiękne dekoracje kwiatowe oraz łapacze snów, które bardzo podobały się mojej żonie. Dziękuję obsłudze za czuwanie nad przebiegiem przyjęcia, kucharzom za przepyszne dania, osobom odpowiedzialnym za teren wokół obiektu gdzie powstały niesamowite zdjęcia na tle zachodzącego słońca. Gorąco polecam to miejsce!

4 lata temu

Pytania i odpowiedzi

Od jak dawna współpracujesz z Parami Młodymi?

Od 10 lat systematycznie organizujemy przyjęcia weselne połączone ze ślubem w plenerze.

Czym wyróżnia się Twoja oferta?

Jesteśmy jedynym miejscem w Polsce, którego menu bazuje na wołowinie Highland, pozyskiwanej z własnej hodowli. Nasze miejsce to nie tylko oryginalna sala ale także otaczający ją piękny, zielony ogród. Stałą opiekę managera i jego obecność przez cały czas trwania przyjęcia oraz kompleksową obsługę przed i w trakcie uroczystości uważamy za dobrą praktykę i standard.

Co związanego z realizacją usługi, było dla Ciebie jak do tej pory największym wyzwaniem?

Każda realizacja jest inna, do każdej realizacji podchodzimy indywidualnie. Panna Młoda - Polka, Pan Młody Australijczyk: "...Nasze Polsko - Austalijskie wesele! Ach co to był za czas….Zacznę od tego, iż niemalże wszystko było organizowane zdalnie ponieważ w tym czasie wciąż mieszkaliśmy w Londynie... Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!

Jakie pytania Pary Młode zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

Menu weselne jest jednym z najistotniejszych elementów udanego przyjęcia - zatem to właśnie o nie najczęściej pytają Młodzi. Najważniejsza jest dla nas jakość! Świeże, najwyższej jakości składniki pozyskiwane od lokalnych rolników, dania przygotowywane bezpośrednio przed podaniem to klucz do sukcesu.

Co znajduje się w Twojej podstawowej ofercie?

Menu, napoje bezalkoholowe, ciasta i owoce, obsługę kelnerską, dekoracje stołów, wyłączność obiektu podczas trwania przyjęcia oraz obsługę managera.

Z jakim wyprzedzeniem Młoda Para powinna zarezerwować u Was termin?

W zależności od pory roku jaka interesuje Młodą Parę - od 6 do 18 miesięcy.

Czy można umówić się wcześniej na obejrzenie sali weselnej oraz degustację menu?

Tak, to najlepsza forma prezentacji całej oferty oraz możliwość poznania się i szczegółowego odpowiedzenia na pytania.

Na ile jest możliwość wprowadzenia modyfikacji w proponowanej przez Was ofercie?

Tak - organizacja tak wyjątkowej uroczystości to wydarzenie, które wymaga indywidualnego podejścia i dostosowania do potrzeb i oczekiwań Młodej Pary.

Kiedy ustalacie z Parą Młodą szczegóły dotyczące wesela?

Dostosowujemy się do kalendarza Młodej Paty, aby zapewnić maksymalną elastyczność i komfort podczas planowania tego wyjątkowego dnia - szczegóły ustalamy w dogodnym dla Młodej Pary terminie.

W jakim stylu przeważnie Młode Pary organizują u Was wesela?

Rustykalny Boho Greenery Minimalistyczny Folkowy Leśny Romantyczny

Kontakt - Highland Conference Hotel

Highland Conference Hotel

website facebook instagram youtube Usługodawca oświadczył, że jest przedsiębiorcą. NIP: 1182237003

Skarboszewo 30 09-152 Naruszewo

56 km od Warszawy

137 km od Radomia

39 km od Płocka

136 km od Siedlc

52 km od Pruszkowa

41 km od Legionowa

44 km od Ciechanowa

67 km od Piaseczna

53 km od Żyrardowa

66 km od Mławy

24 km od Nowego Dworu Mazowieckiego

51 km od Grodziska Mazowieckiego

11 km od Płońska

71 km od Konstancina-Jeziorny

40 km od Łomianek

34 km od Raciąż

103 km od Łodzi

Poniedziałek

09:00 -17:00

Wtorek

09:00 -17:00

Środa

09:00 -17:00

Czwartek

09:00 -17:00

Piątek

09:00 -17:00

Sobota

13:00 -19:00

Niedziela

12:00 -17:00

Aby zapewnić maksymalny komfort - dostosujemy się do Państwa kalendarza. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu spotkania. Niezmiernie miło będzie nam zaprezentować nasz obiekt. Chętnie odpowiemy na pytania.

Zobacz sale weselne w Twoim województwie: