Royal Tulip

Aneta Piętka

Royal Tulip

Grzybowska 49, Warszawa

(1)
Pokaż telefon
Zadzwoń

O nas

Przyjęcie weselne to szczególne wydarzenie, które zasługuje na wyjątkowe miejsce.
Royal Tulip Warsaw Apartments oferuje nie tylko doskonałe warunki, ale także wsparcie profesjonalnego managera, który poprowadzi Cię przez cały proces planowania. Skontaktuj się z nami – razem stworzymy wydarzenie, które pozostanie w sercu Twojej ukochanej osoby i Twoim na zawsze. Sprawdź nasze najważniejsze zalety:

Lokalizacja – w sercu Warszawy.
Przestrzeń – wygodna, duża i przytulna.
Wystrój – nowoczesny i designerski.
Doskonałe menu – kuchnia na najwyższym poziomie.
Alkohol i bar – oferujemy pełną obsługę baru.
Udogodnienia dla Gości – wygodny parking oraz możliwość nocowania w naszym aparthotelu.
Obsługa – profesjonalna i uśmiechnięta.
Świetne opinie i Referencje – potwierdzają to nasze oceny – 9,4/10 (booking, blisko 6000 opinii) oraz 4,7/5 (google, 500 opinii)

PRZEDZIAŁ CENOWY

250 zł

hotel-bed

MIEJSCA NOCLEGOWE

312

couple-man-woman

LICZBA GOŚCI

od 30 do 100

house-1

LICZBA SAL

2

USTAWIENIE STOŁÓW

Okrągłe

Prostokątne

OPIS MIEJSCA

Klimatyzacja

Kuchnia

Ogród

Parking

Udogodnienia dla niepełnosprawnych

TYP SALI

Hotel na wesele

Restauracja na wesele

STYL SALI

Wesele w stylu industrialnym

Wesele w stylu leśnym

Wesele w stylu minimalistycznym

Wesele w stylu vintage

Oferta - Royal Tulip

Menu weselne - Wariant 1

250 zł - 305 zł

SILVER TULIP
- do 4 h,
- powitanie gości winem masującym,
- dania serwowane: przystawka, zupa, danie główne, deser lub klasyczny tort,
- napoje gorące: kawa, herbata, woda, soki,
- aranżacja sali: obrusy, materiałowe serwetki, świeczniki,
- udostępnienie obiektu do sesji,
- pokoje dla gości po preferencyjnych stawkach,
- parking dla gości restauracji w cenie,

Podane godziny są orientacyjne. Możliwość przedłużenia w cenie ustalonej indywidualnie.
Opłata korkowa 30 PLN od osoby.
Powyższa cena od osoby obowiązuje przy min 30 osobach.
Pakiety alkoholowe dodatkowo płatne.
Ceny obowiązują na rok 2024.
Do rachunku za gastronomię doliczamy 10% serwisu.

Menu weselne - Wariant 2

360 zł - 415 zł

GOLD TULIP
- do 8 h,
- powitanie Pary Młodej chlebem i solą
- powitanie gości winem masującym,
- dania serwowane: przystawka, zupa, danie główne, deser lub klasyczny tort
- bufet zimny: 6 rodzajów,
- bufet ciepły: 6 rodzajów,
- bufet słodki: 3 rodzajów,
- napoje gorące: kawa, herbata, woda, soki,
- aranżacja sali: obrusy, materiałowe serwetki, świeczniki,
- udostępnienie obiektu do sesji,
- pokoje dla gości po preferencyjnych stawkach,
- parking dla gości restauracji w cenie,

Podane godziny są orientacyjne. Możliwość przedłużenia w cenie ustalonej indywidualnie.
Opłata korkowa 30 PLN od osoby.
Powyższa cena od osoby obowiązuje przy min 50 osobach.
Pakiety alkoholowe dodatkowo płatne.
Ceny obowiązują na rok 2024.
Do rachunku za gastronomię doliczamy 10% serwisu.

Opinie - Royal Tulip

5

1 opinia

Dodaj opinię

Obsługa

Oferta

Wygląd sali

Ceny

Atmosfera

MW

Marta W

Mieliśmy ogromną przyjemność organizować nasze przyjęcie wesele w hotelu Royal Tulip w restauracji Mozaika. Wybór miejsca był strzałem w 10tke. Zaczynając od obslugi, Aneta, która organizuje przyjęcia jest świetną specjalistka, która zna się na rzeczy i pomagała nam na każdym etapie organizacji przyjecia, od spotkań z florystkami po zakończenie całej imprezy. Cały czas była dostępna, a my moglismy się spokojnie przygotowywać do ceremonii i niczym nie martwić. To co zasługuje na dodatkowy komentarz to na pewno przepyszne jedzenie, które docenili nasi goście. Smak jak i wygląd potraw był na najwyższym poziomie. My skorzystaliśmy z dodatkowej usługi barmańskiej co też było świetnym rozwiązaniem, ponieważ mieliśmy przepyszne drinki ale i również alkohol na sali, w której odbywały się tańce 😊. Sam hotel jak i restauracja są piękne więc jeśli ktoś chciałby mieć wesele w wyjątkowym miejscu to zdecydowanie Royal Tulip się do tego zalicza. Mimo obaw, że nie jest to typowa sala weselna , my jak i nasi goście bawiliśmy się świetnie! Zdecydowanie polecamy 😊

4 miesiące temu

Pytania i odpowiedzi

Od jak dawna współpracujesz z Parami Młodymi?

Z branżą ślubną przygodę zaczęłam 4 lata temu. Wydarzenie jakim jest ślub jest to bardzo ważny a zarazem stresujący momentem w życiu. Moją rolą jest przeprowadzić Parę Młodą przez ten dzień tak aby pamiętali ten dzień jako najwspanialszy dzień w swoim życiu.

Czym wyróżnia się Twoja oferta?

To co nas wyróżnia spośród innych obiektów organizujących przyjęcia weselne to eksperymentowanie z kulinarnymi trendami i oferowanie unikalnych, spersonalizowanych menu. Dedykowane spotkanie z Szefem Kuchni Tomaszem Koprowskim który poprzez swoje kilkunastoletnie doświadczenie potrafi zadowolić swoją kuchnią najbardziej wymagające podniebienia. Elastyczność i gotowość do dostosowywania się do indywidualnych potrzeb klientów to klucz do zadowolenia par młodych. Może to obejmować niestandardowe menu, nietypowe ustawienia czy nietypowe życzenia dotyczące organizacji wydarzenia. Doskonała obsługa klienta to kluczowy element udanego wesela.

Co związanego z realizacją usługi, było dla Ciebie jak do tej pory największym wyzwaniem?

Skuteczna komunikacja z parami młodymi jest kluczowa przy organizacji wesel. Wymaga to umiejętności radzenia sobie z różnymi osobowościami i rozwiązywania ewentualnych konfliktów. Praca w branży ślubnej często wiąże się z presją czasu i potrzebą radzenia sobie ze stresem, zwłaszcza w dniu ślubu. Największym wyzwaniem jest pogodzenie wizji wesela przedstawionej przez rodziców i młodych w przypadku kiedy koncepcja nam się nieco rozjeżdża. Do tej pory jednak udało się zadowolić obie strony.

Jakie pytania Pary Młode zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

Zdarzają się pary które są przychodzą na spotkanie z listą konkretnych pytań i takie które potrzebują Wedding Plannera. Moje doświadczenie w branży ślubnej pozwala mi odpowiedzieć prawie na każde pytanie i na każde wyzwanie związanie z organizacją wydarzenia.

Co znajduje się w Twojej podstawowej ofercie?

SILVER TULIP - do 4 h, - powitanie gości winem masującym, - dania serwowane: przystawka, zupa, danie główne, deser lub klasyczny tort, - napoje gorące: kawa, herbata, woda, soki, - aranżacja sali: obrusy, materiałowe serwetki, świeczniki, - udostępnienie obiektu do sesji, - pokoje dla goście po preferencyjnych stawkach, - parking dla gości restauracji w cenie, Podane godziny są orientacyjne. Możliwość przedłużenia w cenie ustalonej indywidualnie. Opłata korkowa 30 PLN od osoby. Powyższa cena od osoby obowiązuje przy min 30 osobach. Pakiety alkoholowe dodatkowo płatne. Ceny obowiązują na rok 2024. Do rachunku za gastronomię doliczamy 10% serwisu.

Z jakim wyprzedzeniem Młoda Para powinna zarezerwować u Was termin?

Nie ma terminu idealnego. Każde wydarzenie jest inne. Wszystko zależy na jakim etapie przygotowań jest para młoda. Zdarzało mi się organizować wesele w trzy tygodnie i wszystko wyszło jak byśmy szykowali się rok. Kwestia sprawnej organizacji i koordynacji.

Czy można umówić się wcześniej na obejrzenie sali weselnej oraz degustację menu?

Oczywiście, że można umówić się na degustację menu. Przed wydarzeniem będzie to usługa płatna, natomiast po podpisaniu umowy jest to jeden z punktów naszej oferty i będzie odliczony od kwoty wydarzenia.

Na ile jest możliwość wprowadzenia modyfikacji w proponowanej przez Was ofercie?

Każda para traktowana jest indywidualnie.

Kiedy ustalacie z Parą Młodą szczegóły dotyczące wesela?

Im wcześniej tym lepiej. Wszystkie szczegóły zazwyczaj domykane są na dwa tygodnie przed weselem. Jedynie ilość gości potwierdzana jest na tydzień przed wydarzeniem.

W jakim stylu przeważnie Młode Pary organizują u Was wesela?

Nasza restauracja jest bardzo plastyczna. Dużym plusem sali w której organizujemy przyjęcia jest to, że nie wymaga ona dużo dekoracji co oczywiście wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Wolne terminy

Kontakt - Royal Tulip

Royal Tulip

website facebook instagram Usługodawca oświadczył, że jest przedsiębiorcą. NIP: 5272831485

Grzybowska 49 00-844 Warszawa

Zobacz sale weselne w Twoim województwie: