PAŁAC CZOSNOWSKICH  *****

Ul. Gruntowa 4, Konstancin-Jeziorna

(12)

O nas

Nasz hotel proponuje kompleksową organizację przyjęć weselnych. Sztab profesjonalnych doradców sprawi, że każde wesele będzie się doskonale prezentować i będzie przebiegać bez zarzutu i komplikacji. Intymna atmosfera, jaką stwarza zielone otoczenie naszego hotelu sprawia, że gościom weselnym nie zagrożą żadne zakłócenia. Organizowane przez nas wesela odznaczają się najwyższym standardem jakości, co widoczne będzie w każdym szczególe przyjęcia. W uzgodnieniu z Parą Młodą odpowiednio aranżujemy wystrój sali tak, by całość była zarówno estetyczna jak i funkcjonalna. Oferujemy stoły o różnych kształtach, okrągłe bądź prostokątne, urozmaicone dekoracje i drobiazgi, jakie nadadzą przyjęciu wyjątkowy charakter. Całość dopełnią wyjątkowe i przestronne wnętrza, jakie odznaczają się klasycznym stylem architektonicznym zachwycającym swoją subtelnością. Wesela odbywają się w salach klimatyzowanych, mieszczących nawet sto osiemdziesiąt osób. Istnieje także możliwość zorganizowania transportu gości weselnych. Udostępniamy ekskluzywne pokoje hotelowe, w których będzie można dobrze wypocząć po szampańskiej zabawie na weselu. Dla młodej pary przygotowujemy specjalne apartamenty, w których można poczuć romantyczną atmosferę wyjątkowej nocy poślubnej. Potrawy, jakie znajdują się w naszym menu są przygotowywane przez mistrza kuchni, więc zadowolą nawet najbardziej wymagających gości, a fantazyjne dekoracje z warzyw i owoców będą stanowić idealną oprawę do tak wykwintnych dań. Zachęcamy zatem do zainteresowania się ofertą naszego hotelu, a postaramy się zapewnić każdej Młodej Parze wyjątkowe przeżycia w tym niepowtarzalnym dniu.

PRZEDZIAŁ CENOWY

275 zł - 315 zł

Menu weselne - Wariant 3

295 zł - 315 zł

W piątki i niedziele udzielamy 10% rabatu. Dzieci do lat 3 bezpłatnie. Dzieci od lat 3 do lat 10 – połowa ustalonej stawki od osoby. Przy przyjęciach weselnych nie pobieramy opłaty korkowej od dostarczonego alkoholu.

Opinie - Hotel Borowina

Atmosfera

M

Magda

14 sierpnia 2023 roku mieliśmy nasze wesele w Hotelu Borowina. Sala w hotelu to była miłość od pierwszego spojrzenia! Szukaliśmy właśnie tak pięknego miejsca w stylu rustykalnym gdzie przy okazji będą miejsca noclegowe. Umowa była podpisywana z przemiłym menagerem Panem Andrzejem, który wszystko rzeczowo nam wytłumaczył, a umowa nie zawierała żadnych ukrytych kosztów. Tuż przed weselem dowiedzieliśmy się, że opiekę nad nami w tym ważnym dniu i chwilę przed przejmie menager Pan Paweł. Pan Paweł również okazał się przemiły i ogromnie nas wspierający. Dekorację na salę robiliśmy sami przy współpracy z salą i ilość pomysłów i rozwiązań, które zaproponował Pan Paweł przerosły nasze oczekiwania. Ostatecznie w dniu wesela sala wyglądała jak marzenie! Wszyscy chwalili przemiła obsługę, wystrój i otoczenie sali oraz jedzenie, które rozpływało się w ustach! Było przepyszne! Ogromnie podziękowania również dla Pana Barmana, który przerósł oczekiwania nasze i gości dotyczące serwowanych drinków! Bardzo bardzo dziękujemy! Obsługę, atmosferę oraz przepyszne dania skategoryzowaliśmy w punktacji 1000/10! Dziękujemy! Magda i Mikołaj

6 miesięcy temu

avatar

Jacek K

Nasze wesele odbyło się w sierpniu ubiegłego roku w Sali restauracyjnej Hotelu Borowina i cały czas uważamy, że był to najlepszy możliwy wybór. Ze strony obiektu wszystko było zorganizowane idealnie, jedzenie pyszne i w odpowiedniej ilości, obsługa przemiła, pomocna i bardzo sprawna. Nad całą organizacją imprezy ze strony obiektu czuwał Pan Darek, który zna się na tym jak mało kto i któremu w tym miejscu jeszcze raz serdecznie dziękujemy za pomoc i zaangażowanie. Dla Pana Darka po prostu nie ma rzeczy niemożliwych, a my czuliśmy się przez niego bardzo zaopiekowani. Nasze odczucia potwierdzają także opinie naszych Gości, którzy również bardzo chwalili zarówno salę, jak i obsługę oraz jedzenie. W tym samym czasie w obiekcie odbywało się drugie wesele w drugiej sali, ale to kompletnie nie przeszkadzało (muzyka ani goście się nie mieszają). Podsumowując serdecznie polecamy. Pełen profesjonalizm. Ania i Jacek

7 miesięcy temu

KU

Klaudia U

Mieliśmy wielką przyjemność organizować tutaj nasze wesele. I to zdecydowanie było najlepsze wesele, w jakim kiedykolwiek uczestniczyliśmy. Już pierwsza wizyta wywołała u nas bardzo pozytywne odczucia - hotel jest przepiękny, wokół panuje cisza, a teren okala wielka, zielona przestrzeń. Sale weselne urządzone są w stylu boho - dużo drewna i zieleni. Podczas pierwszego spotkania rozmawialiśmy z managerem panem Andrzejem, który zaskoczył nas swoim profesjonalizmem i partnerskim podejściem do klienta. Na sali nie ma ukrytych kosztów, wszystko jest wprost powiedziane, a podpisane umowy są wiążące. W trakcie planowania imprezy wielokrotnie kontaktowaliśmy się z Hotelem, który bardzo chciał nam ułatwić organizację. Wszystko było możliwe do załatwienia. Jeszcze dodam, że pan Andrzej to prawdziwe złoto - bardzo nam pomagał, niezwykle nas wspierał, a kiedy pośredniczył w zamówieniu tortu, to z własnej inicjatywy uwzględnił moją nietolerancję pokarmową i załatwił nam ciasto bezglutenowe (o czym nie wiedzieliśmy aż do wesela). Podczas wesela był obecny na sali i koordynował wszystkie wydarzenia, konsultował się z fotografem i DJ, aby przyjęcie przebiegło gładko. Dorzucę jeszcze jedną zaletę sali weselnej - drewniane wyłożenie pomieszczenia poskutkowało znakomitą akustyką, co bardzo chwalił DJ. Finalnie w cenie talerzyka otrzymaliśmy piękną salę, opiekę cudownego managera, przepyszne jedzenie, napoje, dekorację (całkowicie wystarczającą i idealnie dopełniającą wygląd sali). Dodatkowo wykupiliśmy wiejski stół i candy bar. Co prawda my nie mieliśmy okazji skosztować tych smakołyków, ale goście bardzo je chwalili. Jedynym minusem jest niedopilnowanie wymagań żywieniowych - jako osoba bezglutenowa zostałam na kuchennej rozpisce oznaczona jako wegańska.

9 miesięcy temu

KA

Kinga A

Mieliśmy wesele w Hotelu Borowina 07.08.2021. Wszystko na najwyższym poziomie, o nic nie musieliśmy się martwić. Chapeau bas dla menagera Andrzeja - wszystko wytłumaczył, o wszystko zadbał, był zawsze tam gdzie była potrzeba, wszystko "narysował" jak sobie wymarzyliśmy :) Kucharz gotuje z sercem: smaczne i estetycznie podane dania. Kelnerzy pomocni i uśmiechnięci. SPEŁNILIŚCIE NASZE MARZENIA!!!!

2 lata temu

MS

Marta S

Do hotelu Borowina trafiliśmy zupełnie przypadkiem, ale dziś już wiem, że tak po prostu musiało być. Nasze wesele odbyło się w sali prowansalskiej, która zrobiła niesamowite wrażenie nawet na najbardziej wymagających gościach, ale od początku... na uznanie zasługuje cudowny kontakt z managerem, Panem Pawłem Jaszczakiem, który na każdym etapie służy dobrą radą i pomocą, ma też elastyczne podejście do klienta i można z nim ustalić modyfikacje w ramach prezentowanej oferty. Ponadto wspaniałe jest to, że mamy wybór menu spośród 3 wersji nieco rozbieżnych finansowo, jednak ilość jedzenia w każdej z nich jest taka sama (różnią się tylko składniki), a jedzenie w hotelu Borowina to oddzielny temat na poemat! Było tak pyszne, że nie znalazł się gość, który by go nie skomplementował! Dodatkowo otrzymaliśmy też ogromne wsparcie w zakresie dekorowania sali, tak, że wynajęcie dekoratorki było zupełnie zbędne! Dzień wesela to kolejne zaskoczenia i zachwyt nad osobą Pana Andrzeja, który całą noc nad wszystkim panował, a my czuliśmy się bezpieczni i zaopiekowani. Słowa uznania należą się także kelnerom :) Mogłabym jeszcze długo pisać, ale powiem wprost: jeżeli ktoś z Was szuka spokojnego, pięknego (Chojnowski Park Narodowy) miejsca na wesele, to hotel Borowina będzie najlepszym wyborem, a ja jestem pewna, że się nie zawiedziecie!

4 lata temu

avatar

Marta Z

Idealne miejsce na ślub oraz wesele. Obsługa profesjonalna, zadbali o każdy szczegół. W dniu wesela nie musieliśmy myślec o niczym, o wszystko zadbali kelnerzy oraz manager, który był z nami do późnych godzin wieczornych. Menu dostosowane do życzenia gościa. Dostępność okrągłych stołów, napisu love, oświetlenia led-mnóstwo możliwości sprawienia, ze impreza weselna bedzie wyjątkowa. Zarówno sala jak i plener bardzo zadbane i pięknie przystrojone. Pokoje hotelowe dla gości oraz śniadanie na bardzo wysokim poziomie. Gorąco polecam to miejsce !

6 lat temu

UK

Urszula K

Polecam to miejsce wszystkim parom, które szukają lokalu na zorganizowanie przyjęcia weselnego. Piękna sala, ogród i przede wszystkim pyszne jedzenie i fantastyczna obsługa. Na szczególne podziękowania zasługuje Pan Paweł Jaszczak, który pomagał nam przez cały rok w przygotowaniach do tego wydarzenia i spełnił nasze wszystkie życzenia i marzenia (a mieliśmy ich dużo). Ogromne podziękowania należą się również Panu Andrzejowi, który przez całą noc był z nami na sali i pilnował aby wszystko było w jak najlepszym porządku. Jeśli mielibyśmy możliwość wybierać salę jeszcze raz to na 100% zdecydowalibyśmy się na to miejsce. To było najlepsze wesele na jakim bawiliśmy się w życiu.

6 lat temu

Kontakt - Hotel Borowina

Hotel Borowina

Usługodawca nie przekazał nam informacji, czy prowadzi działalność gospodarczą.

ul. Gruntowa 4 Konstancin-Jeziorna

Polecani z kategorii sala weselna

Pałac Mała Wieś
Dwór Konstancin Konstancin-Jeziorna
(19)
Zobacz profil

Zobacz sale weselne w Twoim województwie:

Zobacz innych usługodawców w mieście Konstancin-Jeziorna: