Czego szukasz?
Liczba ofert: 8
Organizacja przyjęć weselnych, to bardzo trudne przedsięwzięcie dla całego zespołu i jest to przede wszystkim praca dobrze zgranego teamu. Wskazane w tym zawodzie jest doświadczenie – my nabieraliśmy je przez ponad 10 lat. Dyspozycyjność to kolejna cecha, którą musimy posiadać i zdać sobie sprawę z tego, że w każdy weekend w sezonie jesteśmy w pracy. Jako manager, oprócz podstawowych umiejętności zarządzania, muszę wykazywać się również dużą odpornością na stres, asertywnością oraz umiejętnościami negocjacyjnymi. Ponadto, powinniśmy być na bieżąco z wszystkimi nowinkami i trendami ślubnymi.
Zdecydowanie huczne przyjęcia. Lubimy wyzwania. Ponadto przy hucznych przyjęciach zazwyczaj jest więcej pracy, atrakcji i należy skupić się podwójnie by dopracować każdy szczegół.
Na przyjęciach weselnych przed wszystkim króluje kuchnia polska. Naszą specjalnością jest polędwiczka wieprzowa w sosie musztardowo-miodowym z ziemniaczkami pieczonymi w łupinkach. Do smaku i wyglądu naszych potraw przykładamy dużą uwagę, bo przecież jedzenie jest jednym z najważniejszych elementów przyjęcia weselnego.
Organizujemy w firmie wyjazdy integracyjne, staramy się rotować dniami wolnymi w sezonie oraz duże ze sobą rozmawiamy. Nasz zespół jest bardzo zgrany, każdy może liczyć na pomoc i wparcie drugiej osoby, co podczas pracy i organizacji przyjęć weselnych jest niezwykle istotne.
Jeśli nie będziesz profesjonalistą w tym zawodzie, nie osiągniesz sukcesu.