Czego szukasz?
Liczba ofert: 4
Ile to już będzie? Przeszło siedem lat, od kiedy aparat i kamera stały się częścią mojego życia. Początkowo zajmowałem się wyłącznie fotografią ślubną i produktową. Jednak po pewnym czasie chciałem się rozwinąć i wzbogacić ofertę. Dlatego stworzyłem trzyosobowy team, a do działalności włączyłem filmowanie ślubów i różnego rodzaju eventów. Już po pierwszych zleceniach dedykowanym Młodym Parom wiedzieliśmy, że to był strzał w dziesiątkę.
Wysoka jakość nagrania i dźwięku jest w dzisiejszych czasach standardem. Fotograf musi pracować na profesjonalnym sprzęcie, który taki efekt zagwarantuje. Ale nie tylko kwestie techniczne mają tu znaczenie. Żeby zmontować film ślubny, który zachwyci Młodą Parę, potrzebne jest doświadczenie operatora, wyczucie chwili, empatia i umiejętność bycia niewidzialnym. Dlaczego o tym mówię? Ponieważ fotograf czy kamerzysta podczas ślubu i wesela powinien być dyskretny. Dzięki temu uchwyci naturalne emocje i zachowania, a nie sztuczne pozy. Profesjonalnie nakręcony i zmontowany film ma być porywającą opowieścią, a nie zlepkiem przypadkowych fragmentów. I na to zwracamy w naszej pracy szczególną uwagę.
Każda przyszła Para Młoda ma inne oczekiwania względem filmu, tak więc wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, stworzyliśmy ofertę modułową. To znaczy, że można ją dowolnie rozbudowywać. Podstawowy pakiet obejmuje kompleksowy reportaż z całego dnia ślubu: począwszy od przygotowań, a kończąc na oczepinach. Jest to około 12 h pracy tylko tego jednego dnia. Reportaż oddajemy na płycie blu-ray, DVD i pendrive w eleganckim spersonalizowanym opakowaniu. Natomiast pozostałe opcje: ujęcia z drona, teledysk trailer z całego wesela, klip z pleneru, sesji narzeczeńskiej czy podziękowań dla rodziców są dodatkowo płatne. Każda Para Młoda jest wyjątkowa, dlatego zapytania o nasze usługi traktujemy indywidualnie. Zawsze zachęcam do niezobowiązującego kontaktu, byśmy mogli poznać się bliżej.
Jeszcze kilka lat temu większość narzeczeńskich par przychodząc do nas, wzbraniała się przed filmowaniem. Tłumaczyli, że nikt nie ma czasu oglądać kilkugodzinnego filmu. I mieli absolutną rację. Na szczęście 3-4 godzinne nagrania z całego ślubu to już przeszłość. Nowoczesne filmy są z decydowanie krótsze. Trwają 30, maksymalnie 60 minut. A to, co odróżnia je od materiałów tworzonych dawniej, to przede wszystkim podejście do filmowania. Współcześnie główną rolę w ślubnych reportażach odgrywają emocje i detale. To na nich jako operatorzy się skupiamy. Materiał filmowy nie ma być tylko i wyłącznie relacją ze ślubu. To przecież wyjątkowa historia miłosna, którą opowiadają jej głowni bohaterzy. A nasza rola, jako operatorów czy fotografów jest uchwycenie tych ulotnych chwil, do których za jakiś czas zakochani będą chcieli wrócić. Jeśli chodzi o trendy w wideofilmowaniu, młode pary coraz częściej chcą w jednym materiale połączyć sesję narzeczeńską, ślub i wesele oraz sesję poślubną. Oprócz tradycyjnego filmu proponujemy wstawki np. z życzeniami od gości w trakcie przyjęcia. Emocje są wtedy niesamowite, a słowa płyną prosto z serca. Hitem filmów ślubnych są nagrania z dronów, pojawiają się także dynamiczne ujęcia z perspektywy młodej pary, często stosujemy dodatkowe efekty, np. efekt filmu po klatkowego czy slowmotion.
Każde zaproszenie przez parę narzeczonych na najważniejszy dzień w ich życiu jest dla mnie spełnieniem marzeń. Bycie świadkiem tych niepowtarzalnych chwil i możliwość uwiecznienia ich na pamiątkowych zdjęciach czy filmie jest dla mnie bezcenna. A zlecenie ślubne, które mi się marzy? Plener ślubny w egzotycznym kraju, w nikomu nieznanym zakątku świata. Mogę zdradzić, że jakiś czas temu pojawił się pomysł na zrealizowanie takiego projektu i jesteśmy właśnie na etapie jego planowania. Zapraszam więc na moją stronę internetową www.weselnykadr.pl lub www.facebook.com/studio.weselnykadr, gdzie na pewno będę dzielił się efektami.
Przede wszystkim chęć upiększenia i wyretuszowania wszystkiego na siłę, co daje sztuczny efekt. W przypadku realizacji filmów ślubnych mniej znaczy więcej. Naturalność jest na wagę złota. Niektórzy kamerzyści praktykują też podkładanie muzyki wprost z rejestratora podłączonego do orkiestry bez zmiksowanego dźwięku z kamery. Nie należy tego robić. Taki dźwięk brzmi nienaturalnie. Poważnym błędem jest też skupianie się zbyt mocno na detalach lub szerokich kadrach, które przez to, że są o wszystkim, tak naprawdę nic nie mówią. Doświadczony operator potrafi znaleźć złoty środek między szczegółami a ogólnym obrazem. Tylko spójne połączenie tych dwóch elementów da spektakularny efekt.