03 września 2019

ZERO Feel od sloggi, czyli bielizna idealnie niewyczuwalna


Innowacyjną linię ZERO Feel od marki sloggi pokochały już miliony kobiet i mężczyzn na całym świecie. Teraz kultowa bielizna pojawia się w nowej, iście jesiennej palecie kolorów.

Pojęcie drugiej skóry w 100 proc. oddaje kwintesencję bielizny ZERO Feel. Zero szwów, drutów i pasków, gładkie materiały i pełne uczucie komfortu. „Nieodczuwalne uczucie”, które od 2015 roku proponuje marka sloggi, na jesień 2019 pojawia się w poszerzanej gamie kolorystycznej: szlachetnego bordo Bordeaux oraz ziemistej zieleni Dark Leaf Green.

Bestsellerowy top ZERO Feel, braletki oraz figi dostępne będą w kolekcji jesień zima 2019 w szerokiej palecie barw: od nowości bordo i brązowej zieleni, przez głęboki pomarańcz, melanżową szarość, klasyczny granat i zgaszony koral, aż po bazowe biel, czerń i beż. To jednak nie koniec nowości. Wkrótce pojawi się także limitowana kolekcja w świątecznej odsłonie barw.

Dzięki zaawansowanej technologii Viscomagic, która zapewnia nowy poziom komfortu, debiutujący na rynku niedawno biustonosz Zero Feel N Soft Bra, także będzie dostępny w odcieniach Bordeaux, Dark Leaf Green oraz Skyline. Majtki ZERO Feel Natural wykonane z tkaniny z modalem, będą idealne dla tych, którzy preferują jeszcze bardziej naturalne uczucie na skórze. Podobnie z idealnie dopasowującą się do ciała ikoną ZERO Feel Body, która będzie dostępna w  kolorystyce Bordeaux oraz Skyline. Z kolei fani sportowego stylu zwrócą uwagę na szybkoschnący ZERO Feel Sporty Top w odcieniach jasnoszarego melanżu.

ZERO Feel – zero ograniczeń!

Bielizna sloggi – komfort ponad wszystko!

sloggi® cieszy się sławą najwygodniejszej i najbardziej innowacyjnej bielizny na świecie. Marka, należąca do Grupy Triumph International, zadebiutowała w 1979 r., ale już od lat zajmuje topową pozycję w Europie w sprzedaży bielizny dolnej. Obecnie w swojej ofercie posiada komfortową bieliznę dla kobiet i mężczyzn: biustonosze dzienne i sportowe, majtki (m.in. figi, stringi, bokserki), body t-shirty i legginsy.

Marka sloggi obsługuje 40 000 odbiorców hurtowych i oferuje swoje produkty w 3600 kontrolowanych punktach handlowych, a także za pośrednictwem kilku własnych sklepów internetowych.

fot. materiały prasowe

Ewelina Dac
Ewelina Dac
Redaktor naczelna Wedding.pl. Dziennikarka z wykształcenia i pasji. O modzie i urodzie pisze już 7 lat, a z branżą ślubną związana jest ponad 2 lata. Prywatnie entuzjastka slow life.