Sale weselne Radzymin

160 zł Ceny od
230 osób Maksymalna ilość gości

Radzymin Sale weselne

Sala weselna Kryształowy Dworek znajduje się w spokojnej okolicy w Emilianowie blisko Radzymina. Posiadamy doskonałe warunki, wyjątkowy wystrój i dużą przestrzeń. Wieloletnie doświadczenie w organizacji wszelkiego rodzaju imprez sprawia, że potrafimy sprostać Państwa wymaganiom. Do Państwa dyspozycji oddajemy dużą, przestronną salę, która może ugościć do 300 osób. Zapewniamy noclegi dla najlepiej bawiących się gości oraz duży i bezpieczny parking. Menu weselne, czy innej imprezy okolicznościowej jest układane według indywidualnych ustaleń. Nasz mistrz kuchni jest do Państwa dyspozycji. Istnieje możliwość wynajęcia samej sali i zorganizowania przyjęcia we własnym zakresie. Nasza sala bankietowa poznała już liczne imprezy m.in. huczne wesela, uroczyste komunie i chrzciny, eleganckie bankiety, szalone bale sylwestrowe, bale karnawałowe, studniówki oraz imprezy firmowe. Dokładamy wszelkich starań, aby pobyt w sali weselnej Kryształowy Dworek pozostawił na długo w Państwa pamięci miłe wspomnienia. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Pensjonat u Zychów

Radzymin Sale weselne Restauracje na wesele

(2)
Marcin P - spędziłem wesele w dniu wczorajszym i z czystym sumieniem mogę polecić to miejsce. jedzenie, obługa i samo miejsce z wielkim ogrodzonym placem i miejscem do zabaw dla dzieci.
350 osób Maksymalna ilość gości

W okolicy Radzymina

Pałac Zdunowo

Pałac Zdunowo Zaufany usługodawca

Załuski Pałac na wesele Wesele w stylu rustykalnym

46 kilometrów od Radzymina

(35)
Kamil M - Podczas poszukiwań idealnego miejsca na Nasze wesele odwiedziliśmy około 8 z 11 rozpatrywanych przez Nas sal weselnych w Warszawie i jej okolicach. Szukając miejsca na wesele do 100 osób natrafiliśmy na Pałac w Zdunowie, który już podczas pierwszej, z wielu jak się później okazało wizyt w obiekcie, skradł Nasze serca. Rzeczy, które Naszym zdaniem wyróżniają Pałac w Zdunowie na tle innych odwiedzonych przez Nas miejsc weselnych: Profesjonalizm: od pierwszego do Naszego ostatniego spotkania w Pałacu w Zdunowie zawsze byliśmy traktowani profesjonalnie przez każdą osobe z personelu. Personel zawsze służył pomocą, radą, wyjaśnieniem. Dodatkowo, w tym miejscu chcielibyśmy w sposób szczególny podziękować Pani Agnieszce Zakrzewskiej (prowadzącej Nasze wesele) za przeprowadzenie Nas przez wszystkie etapy przygotowań weselnych oraz pomoc w dopracowaniu wszystkich zagadnień weselnych. Wyjątkowość: Wszyscy goście podkreślali wyjątkowość miejsca w którym mieli możliwość się bawić. Pałac w Zdunowie nie jest typową salą weselną. Całość wnętrz urządzona jest w klasycznym, spójnym stylu, który w Naszym przypadku podobał się zarówno młodym jak i starszym gościom. Wyłączność: Cały Pałac w dniu wesela był na naszą wyłączność. Stąd nie musieliśmy się martwić niechcianymi gośćmi z innych przyjęć. Cena: Cena za osobę jest porównywalna z cenami w o wiele gorszych pod względem standardu miejscami w okolicach Warszawy. Dodatkowo jasność rozliczeń stanowi naszym zdaniem mocny atut Pałacu w Zdunowie (przez cały czas mieliśmy jasność ile i za co płacimy i jaki jest całkowity koszt wesela). Bliskość: Pomimo, że Pałac oddalony jest od Warszawy o około 55 km dojazd z Warszawy nie stanowi problemu (trasa na Gdańsk). Podsumowując Naszym zdaniem Pałac Zdunowo jest idealnym miejscem na wesele do 100 gości jeśli chodzi o aglomerację Warszawską i z pewnością odwiedzimy go jeszcze nie raz. :) Pozdrawiam Kasia i Kamil
  • Ogród
  • Parking
199 zł Ceny od

Warszawa Dworek na wesele Wesele w stylu glamour

(3)

• Jedno miejsce umożliwiające organizację przyjęcia i sesji zdjęciowej • Jedyna w Warszawie restauracja nagrodzona 4 sztućcami w przewodniku Michelin • Własna cukiernia na najwyższym poziomie • Doświadczony zespół dekoratorów • Wspaniały ogród wraz z wyposażeniem do dyspozycji gości • Zamknięty teren wraz z ochroną podczas całej uroczystości • Miejsca parkingowe • Lokalizacja w centrum Warszawy, na szlaku Traktu Królewskiego z zabytkowymi budynkami i pomnikami • Dogodne połączenie ze wszystkimi dzielnicami Warszawy: 8 km od Lotniska Okęcie, 2 km od Dworca Centralnego • Sąsiedztwo zabytkowego Parku Ujazdowskiego Wnętrza i ogród Pałacu Sobańskich to idealna sceneria do organizacji ślubu cywilnego. Pięknie zaaranżowane sale, odpowiednio przygotowany stół dla urzędnika stanu cywilnego oraz miejsca siedzące dla gości. Oferujemy także pomoc w dopełnieniu formalności.

200 zł Ceny od
120 osób Maksymalna ilość gości
Ogród Babette

Ogród Babette Zaufany usługodawca

Warszawa Hotel na wesele Wesele w stylu retro

(5)
Monika S - Co to jest za miejsce!!!
300 zł Ceny od
140 osób Maksymalna ilość gości

Warszawa Pałac na wesele Wesele w stylu rustykalnym

(3)

To idealne miejsce na zorganizowanie wymarzonego przyjęcia lub obiadu weselnego w samym sercu Warszawy. Niezwykle eleganckie wnętrza, najlepsza włoska kuchnia i przemiła obsługa, sprawia, że ten dzień stanie się najpiękniejszym dniem w Waszym życiu! Z wielka dbałością podchodzimy do tego co, i w jaki sposób podajemy naszym Klientom. Zadowolenie Gości jest dla nas największym wyzwaniem, dlatego wszystko przygotowywane jest w taki sposób, aby każdy czuł się u nas wyjątkowo, a wizyta w San Lorenzo była niezapomnianym przeżyciem. Zapewniamy profesjonalna obsługę kelnerska jak również najwyższej klasy kucharzy. Mamy znakomite warunki, aby zorganizować przyjęcie dla 200 osób! Nasza restauracja została pozytywnie oceniona przez urząd stanu cywilnego jako miejsce, w którym można organizować ceremonie zaślubin. Jest wiele korzyści z organizacji ceremonii i wesela w jednym miejscu, zwłaszcza jak pada deszcz lub śnieg  Zapraszamy do obejrzenia naszej galerii zdjęć.

• Teren zamknięty
130 zł Ceny od
HOTEL SOFITEL WARSAW VICTORIA

HOTEL SOFITEL WARSAW VICTORIA Zaufany usługodawca

Warszawa Hotel na wesele Wesele w stylu glamour

(5)
Laura - Jesteśmy zachwyceni organizacją wesela w hotelu Sofitel Victoria. Wszystko było na bardzo wysokim poziomie, począwszy od jedzenia, poprzez obsługę i całą organizację. Pełen profesjonalizm! Byliśmy z mężem na wielu rozmowach, w różnych miejscach, a także w innych hotelach warszawskich i w żadnym nie spotkaliśmy się z tak życzliwym podejściem do klienta. Nic nie stanowiło problemu I byli w stanie wszystko załatwić. Jako jedno z nielicznych miejsc to klient był dla hotelu wartością, a nie jak się zdarza, hotel dla klienta. Już na pierwszym spotkaniu, jak w żadnym innym miejscu spędziliśmy, ponad 2 godziny. Zostaliśmy oprowadzeni po całym hotelu, łącznie z centrum spa i pokojami. Goście byli zachwyceni całą uroczystością, pysznym jedzeniem (zwłaszcza kaczką i schabem po Warszawsku 😉), i obsługą kelnerską. Choć początkowo marzyliśmy o weselu pod Warszawą, z salą z pięknym ogrodem, to dziś nie zamienilibyśmy hotelu Victoria na żadne inne miejsce. To było przyjęcie naszych marzeń, a wszystko dzięki tak cudownej obsłudze od początku do końca. Serdecznie polecamy! Nie bójcie się wesela w Centrum Warszawy, bo wbrew pozorom ma to bardzo dużo plusów, zwłaszcza przy takiej organizacji :)

Terminy last minute!

Łagów Pałac na wesele Wesele w stylu retro

400 kilometrów od Radzymina

(17)
Joanna K - Zamek Joanitow w Lagowie sprawil, ze moglismy przeżyć wesele naszych marzeń❣Ogromne zaangażowanie, profesjonalizm i serce włożone w swoją pracę to to, co wyróżnia obsługę Restauracji. Zarówno my, jak i nasi goście jesteśmy zachwyceni wystrojem sali, jedzeniem i poziomem obsługi. Z pewnością bedziemy wracac do tego magicznego miejsca.Dziękujemy Pani Wiolecie Głuszczuk za wytrwałość, cierpliwość i ogromną pomoc oraz wsparcie na każdym etapie organizacji naszego wesela.Bylo przepieknie❤Polecamy serdecznie.
240 zł Ceny od
160 osób Maksymalna ilość gości

Warszawa Hotel na wesele Wesele w stylu glamour

(1)
Karina H - Hotel jest znakomity na każdym etapie ! Otrzymalismy wsparcie począwszy od oferty poprzez dekoracje sali i profesjonalizm organizacji! Serwis hotelu, obsługa kelnerska barmańska i managerska na najwyższym poziomie No i ...Albert pianista jedyny w swoim rodzaju

Terminy last minute!

Zakroczym Pałac na wesele Wesele w stylu glamour

43 kilometry od Radzymina

(14)
Christophe C - We got married in Smoszewo in 2014. Everything was perfect and till this day we often hear our guests say: difficult to beat that wedding !
  • Ogród
260 zł Ceny od
140 osób Maksymalna ilość gości

Warszawa Hotel na wesele Wesele w stylu romantycznym

(3)

Przepisy pozwalają na ślub poza urzędem, w miejscu praktycznie dowolnie wybranym przez parę młodą — pod warunkiem, że miejsce to gwarantuje podniosły charakter uroczystości. Ta specjalna okazja musi mieć wyjątkową oprawę – zarówno ceremonia ślubna, jak i późniejsze wesele. Hotel Bellotto jest miejscem sprzyjającym organizacji tego doniosłego, szczególnego wydarzenia. Świetna kuchnia, wykwintne menu i zabawa we wspaniałych wnętrzach, w przepięknej okolicy. Zespół naszych profesjonalistów z radością zajmie się zorganizowaniem uroczystości ślubnej, pozostawiając Parze Młodej czas na radosne wyczekiwanie Wielkiego Dnia, bez stresu związanego z tak wieloma kwestiami technicznymi.

350 zł Ceny od

Lublin Hotel na wesele Wesele w stylu rustykalnym

159 kilometrów od Radzymina

(3)
Karolina W - Zdecydowanie polecam Etiudę jeżeli chodzi o organizację swojego wymarzonego wesela. Zastanawialiśmy się z mężem czy możemy wskazać jakieś minusy, ale nie znaleźliśmy kompletnie nic! Jeżeli chodzi o organizację pomagała nam Pani Ewelina która podpowiedziała nam kilka rozwiązań logistycznych i czuwała podczas całej imprezy. Za co jeszcze raz dziękujemy :). Goście podczas całego wesela chwalili dania i przystawki (pytali np. czy wędliny są nasze swojskie ponieważ były tak smaczne). Obsługa była uśmiechnięta, sprawna i bardzo pomocna. Nie było problemów z kuchnią wegetariańską (dania były na równie wysokim poziomie co mięsne) oraz innymi specjalnymi dietami. Wszystkie dania przychodziły o czasie, na bieżąco wymieniane były talerzyki, nigdy nie brakowało nic na stole. To co dostaliśmy w cenie przewyższało nasze oczekiwania. Będziemy śmiało polecać dalej. Pozdrawiamy! Karolina i Jarek :)
169 zł Ceny od
500 osób Maksymalna ilość gości

Julinek Hotel na wesele Wesele w stylu retro

44 kilometry od Radzymina

Hotel Julinek*** to malowniczo położony obiekt znajdujący się na terenie kompleksu Parku Rozrywki Julinek. Otoczenie Kampinoskiego Parku Narodowego oraz usytuowanie blisko Warszawy czynią go doskonałym miejscem na organizację niezapomnianego przyjęcia weselnego. Różnorodność obiektów zapewnia możliwość organizacji niewielkiej kolacji ślubnej lub wielkiego przyjęcia weselnego, w wybranym przez Państwa stylu – czy to eleganckiej gali zasiadanej czy przyjęcia np. w stylu rustykalnym. Nasz zespół podejmuje się realizacji najbardziej niestandardowych pomysłów, zapewniając profesjonalną obsługę, wyśmienity catering, który dzięki zaangażowaniu naszych kucharzy stanowi o kulinarnym sukcesie każdej imprezy. Zadba również o odpowiedni dobór sprzętu technicznego oraz oprawę muzyczną Na Państwa życzenie możemy zorganizować opiekę doświadczonych animatorów, którzy zadbają o świetną zabawę dla najmłodszych uczestników przyjęcia. Do Państwa dyspozycji oddajemy cztery zróżnicowane obiekty: Duża Arena – całkowicie odrestaurowany w 2018r, o unikatowej architekturze obiekt jest obecnie niezwykłym miejscem do organizacji przyjęć weselnych. Składa się z Areny Centralnej o pow. 511m2 oraz dwóch skrzydeł o łącznej powierzchni 1000m2. Mała Arena – niegdyś sala treningowa dla cyrkowców, dziś zachwyca swoją architekturą i niespotykaną atmosferą. Największe wrażenie robi wysoka na 11m Sala Owalna. Namiot eventowy – usytuowany w zielonej części Parku pomieści nawet 500 osób Hotel Julinek*** - obiekt noclegowy urządzony w klimacie cyrkowym, ze 160 miejscami noclegowymi oraz przylegającym parkingiem na ponad 2 tys. samochodów.

220 zł Ceny od
300 osób Maksymalna ilość gości

Warszawa Hotel na wesele Wesele w stylu romantycznym

(1)

Wasz wymarzony dzień może być idealny w Hotelu Novotel Warszawa Airport. Nasz hotel wyposażony jest w piękną salę bankietową idealną do organizacji różnego rodzaju przyjęć okolicznościowych, przede wszystkim wesel. Część Bankietowa jest położona na parterze hotelu i ma bezpośrednie wyjście do urokliwego ogrodu z podświetlanym basenem. Pomożemy spełnić Państwa najbardziej wyszukane sugestie i życzenia dotyczące dekoracji sali, oprawy muzycznej, czy animacji dla dzieci.